joi, 26 iulie 2012

Primele mele produse Wet n Wild - Comfort Zone swatches

   De cand au aparut produsele Wet'n'Wild pe MakeupShop tot am salivat la paletuta Comfort Zone. Aveam in plan o comanda dar tot am asteptat poate poate vor fi aduse si lacurile de unghii ca sa am o comanda completa :)) Si uite ca dorinta mi-a fost indeplinita, si mai mult, am profitat si de reducerea de 15 % la toate produsele Wet'N'Wild de pe site din perioada 20-22 iulie. Asadar, iata ca in sfarsit ma bucur de mult dorita paleta si de o oja super cute, si anume nuanta Hannah Pinktana.


Paleta este dincolo de asteptarile mele, absolut divina, fardurile sunt foarte cremoase si pigmentate, si sigur in urmatoarea perioada voi neglija din cauza ei mult iubitele mele palete Sleek. Stiu ca s-a tot vorbit despre aceasta paleta dar sincer nu m-am putut abtine sa nu o fotografiez si eu in toata splendoarea ei.  Daca mai sunt persoane care inca nu sunt sigure daca sa o cumpere sau nu, va spun sincer ca merita toti banii :))
Singurul minus pe care pot sa il gasesc este ambalajul, care este foarte fragil si tare mi-e teama sa nu fac vreo prostie. Oricum, eu zic ca merita trecut peste acest inconvenient. Culorile sunt absolut superbe, calde si sidefate, una mai speciala decat alta.


    Am incercat in swatch-urile de mai jos sa redau cat mai exact personalitatea fiecarui fard. Pozele sunt realizate in lumina naturala si cu aproximatie, cam asa arata nuantele aplicate cu degetul, fara primer. Sunt sidefate, si reflecta lumina foarte frumos, iar cateva dintre ele sunt cu adevarat speciale, mai ales ultimele 3 culori 




 Si aceasta e oja. Nu-mi propusesem luna asta sa cheltui prea multi bani pe oje, asa ca m-am limitat la o singura nuanta, care mi s-a parut mie mai deosebita. Numele Hannah Pinktana imi displace total dar trec peste asta pentru ca oja e chiar frumoasa - de fapt e mai mult un lac transparent plin de particule holografice. Ii voi aloca o postare speciala pe viitor, pentru ca n-am avut inca timp sa ma bucur de ea.


   Sper ca va este de folos postarea mea si va indemn sa-mi spuneti ce produse Wet'n'Wild va mai tenteaza pe voi...Eu una mai vreau cel putin o paletuta ( cel mai mult imi face cu ochiul Petal Pusher).
   V-am pupat!

6 comentarii :

  1. Superba oja, abia astept sa va cum arat pe unghiile tale. Da, numele ojei nu imi place nici mie, suna cam stupid :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de ele :D. Si eu mi-am luat doua lacuri si urmeaza sa le postez. Sunt minunate :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...