miercuri, 6 martie 2013

Avon shopping - C3

Hello!
Astazi m-am gandit sa va arat ce mi-am mai cumparat de la Avon. De ceva vreme mi-am facut un obicei sa iau in fiecare luna cate ceva, asadar iata cu ce m-a incantat campania ce tocmai a trecut :) 


Primul pe lista mea a fost rimmelul Supershock, celalalt era pe ultima suflare si se cerea inlocuit. Acesta este varianta Supershock Max, si desi era poza mare cat intreaga pagina eu de abia cand l-am desfacut am observat ca difera periuta fata de cel clasic :))) Nu ma impac la fel de bine cu aceasta dar merge :D

Apoi m-a atras masca de fata Planet Spa cu argila. Intotdeauna cand sunt aceste masti la reducere trebuie sa mai iau cate una :))) Imi plac, nu pot sa zic ca am vazut rezultate spectaculoase dar pur si simplu am eu o obsesie cu ele.

Gelul de dus l-am luat pur si simplu din impuls. Mi s-a parut ca  miroase interesant in catalog si cum nu mai aveam acasa vreo 6 am zis sa-l iau si pe asta =))) Cica miroase a trandafiri, bujori si mosc...asa o fi :D

Ultimul ales a fost serul pentru stralucire intensa Advance Techniques. Nu stiu daca aveam neaparat nevoie de asa ceva dar m-a tentat. Nu regret achizitia pentru ca miroase absolut genial. L-am folosit o singura data, rezultate incredibile n-am vazut dar nu mi s-a parut nici ca mi-ar ingrasa parul ceea ce e bine. O sa-l mai testez...

Pe voi ce va tenteaza de la Avon?

21 de comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere.:)
    Pe mine ma tenteaza foarte mult serul cu ulei de argan si incerc sa ma abtin de fiecare data. Nu stiu cat timp voi mai reusi...;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere .
    Apoi sa ne dai de stire cum e serul :)
    Pupici.


    www.oglindaoglinjoara.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere! pe mmine ma tenteaza niste oje si cateva rujuri.. Insa rezist! :)) Gelul de dus cred ca-mi voi comanda.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Gelul de dus cred ca miroase interesant :P
    Sincer nu mi-am mai luat de ceva vreme produse Avon dar as vrea Little Black Dress-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt la fel cu gelurile de dus am vreo 5 dar cand m-ai gasesc ceva trebuie sa cumpar ;))

    Si pe mine m-au tentat mastile de la Avon, dar am reusit sa spun nu :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Incognito Fashion6 martie 2013 la 11:28

    Sa le folosesti cu multa placere ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. uu sa folosesti sanatoasa produsele, de abia astept sa vina si comanda mea :D Rimelul e si preferatul meu, desi aceasta varianta nu am incercat-o inca. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti sanatoasa! rimelul imi place si mie, insa nu l-am mai cumparat de ceva timp :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am prostul obicei sa imi iau tot felul de spray-uri de par pentru miros, nu pentru ceea ce fac :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma tenteaza si pe mine vreo 2 geluri de dus de la ei, dar mai astept :D

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu fac la fel la fiecare campanie :) . In ultimele doua si eu mi-am achizitionat masca cu argila ( pe care inca nu am apucat sa o folosesc ,si mai am de la Planet Spa inca vreo 5 diferite :D ), gelul de dus si mascara .
    Acum mi-am comandat o oja...desi nu imi mai trebuia nimic , am zis o oja nu strica :)
    Sa le porti cu mare placere pe toate . pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabriela Streche6 martie 2013 la 22:14

    Nu stiu daca masca e aceeasi (era tot cu argila si tot de la planet spa) dar o foloseam si eu in liceu si-mi placea cum ma simteam cu ea pe fata. Dar fara rezultate spectaculoase. Cat despre geluri de dus eu cred ca femeile sufera de boala asta: niciodata nu o sa avem suficiente geluri de dus in baie :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma tot bate la cap maicamea sa ii iau serul asta, ca cica a auzit ea ca e bun dom'le. Un review la el daca se poate si ai timp? :D
    Cred ca folosesc rimelul Supershock de cativa ani, si tot nu il las din mana :)) dar il folosesc pe ala simplu, mi se potriveste de minune :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Şi eu eram înnebunită după măştile planet spa, aveam vreo 3-4 constant. Până m-am uitat mai atent la ingrediente şi am văzut că toate pe care le aveam eu, conţineau alcool. Pe primele poziţii. Aşa că le-am aruncat pe toate şi prefer să nu mai pun nimic, decât să folosesc ceva nociv pentru ten. Dar dacă ţie îţi priesc, să le foloseşti cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult! Stiu cum e cu tentatiile astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult, o sa-i fac un review!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am si eu masca aia. Am folosit-o de cateva ori, dar nu m-a impresionat.. Crezi ca ii poti face un review :D ? Mie in general imi plac mastile de la Planet Spa. Am vreo 4 momentan :D. Pe cea cu sake si orez, pe cea cu floare de lotus, pe cea cu ulei de masline si pe aceasta cu argila. Preferata mea e cea cu sake si orez, dar din pacate isi cam da duhul :(.. Tu ai incercat-o :D ?
    De la Avon ma tenteaza produsele din gama Planet Spa. Vreau sa incerc masca de par cu ulei de masline, am auzit ca ar fi buna.
    La ultima comanda m-am limitat la 2 oje din gama Speed Dry: Ballerina si Fast Time Teal. Nu stiu ce a fost in capul meu de mi-am comandat Fast Time Teal, zau :)). In catalog arata altfel :D.

    RăspundețiȘtergere
  18. O sa incerc sa-i fac un review, mereu incerc sa ma mobilizez sa postez si altceva in afara de unghii :))) Si mie imi place mult cea cu sake si orez :D Masca de par cu ulei de masline am avut-o, e foarte faina.
    Si eu imi tot iau oje de la Avon desi nu-s chiar extraordinare si mai mereu difera fara de catalog..au totusi si cateva nuante faine :D
    Multumesc frumos pentru toate comentariile! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...