joi, 7 martie 2013

China Glaze Glitz - Grafitti Glitter & Mosaic Madness swatches

Dupa cum v-am informat aseara pe facebook astazi va voi vorbi despre doua frumoase oje din colectia Glitz Bitz'n Pieces de la China Glaze. Intai de toate trebuie sa ii multumesc Roxanei de la Beauty.In.The.Bottle pentru ca mi-a oferit posibilitatea de a le testa. Mi-a fost usor sa-mi aleg aceste doua nuante pentru ca ele mi-au atras atentia inca de cand au aparut primele poze oficiale cu aceasta colectie. Stiti bine ca sunt innebunita dupa ojele cu glitter asadar nu puteam decat sa le iubesc si pe acestea.



Prima pe care o voi prezenta este intitulata Grafitti Glitter, un amestec nebunesc de sclipici verde smarald   garnisit cu particule negre de diferite forme si dimensiuni. Combinatia e foarte originala si din punctul meu de vedere ar arata foarte bine peste orice baza. Aici eu am aplicat-o peste o oja alba ca sa observati cat mai clar cum arata. Pe mine una m-a convins :D



N-am avut probleme la aplicare, poate doar putin cu particulele alea negre sub forma de bare - sunt putin mai incapatanate. Am obtinut aceasta acoperire dintr-un strat generos, sclipiciul este foarte dens. Recomand sa aplicati si un top coat pentru ca tinde sa se usuce putin cam mat iar un strat de top coat va face manichiura sa prinda viata si mai ales, va ajuta particulele sa reziste mai mult timp!



Pentru ca eram curioasa cum ar arata am facut un test si peste China Glaze Duplicityy. Eu zic ca arata minunat si asa!



 Alegerea numarul doi a fost Mosaic Madness. La fel ca si cealalta este alcatuita din acelasi mix de particule negre de diferite forme si dimesiuni doar ca de aceasta data sclipiciul este albastru - un albastru superb as adauga eu. De cum am pus mainile pe ea nu ma mai saturam sa o privesc - e mult mai frumoasa in realitate! La fel, cred ca ar arata superb peste orice baza.



In privinta aplicarii s-a comportat identic cu cealalta. Nu cred ca as mai avea nimic ce sa adaug.



Am testat-o si pe aceasta peste alta baza si anume China Glaze Modify Me. Nu ma pot hotari cum imi place mai mult :))



 Ce spuneti, am reusit sa va tentez? Voi in ce combinatie vi le-ati imagina? 
In caz ca vi le doriti aceste lacuri sunt disponibile pe Beauty.In.The.Bottle alaturi de celelalte 4 din colectie - gasiti imagini cu intreaga colectie aici.

V-am pupat!


40 de comentarii :

  1. arata superb <3 trag mai mult spre cea albastra <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut superbe! Le ador peste ojele colorate, nu-mi plac peste cea alba :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase sunt, ma faci sa-mi iau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumoase sunt. Nici nu as stii ce sa aleg:)

    RăspundețiȘtergere
  5. vai ce superbe sunt!! Eu acum la care sa ma hotarasc??? Ia zi tu??? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana acum nu mi-au atras atentia, insa vazandu-le la tine remarc ce interesant arata! :D Sa te bucuri de ele :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Mademoiselle Lorraine7 martie 2013 la 12:02

    sunt superbe!! mai nou imi place oja alba ca baza:P

    RăspundețiȘtergere
  8. ambele glittere sunt superbe dar mie parca imi face cu ochiul Mosaic Madness :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Cwe frumoase sunt!!! Imi place mult cum se vede.

    RăspundețiȘtergere
  10. Incognito Fashion7 martie 2013 la 12:59

    hmm arata destul de bine ! te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am indragostit! Pe cuvantul meu!
    Arata genial! Sa le folosesti cu placere in continuare.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu orice le ai combina cred ca tot bine vor arata:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Dementiale! Sa le folosesti cu placere. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  14. I'm drooling right now, these nail polishes are pure awesomeness! *.*

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca esti tare fericita ca ai atatea oje superbe :X acestea doua sunt fantastice!

    RăspundețiȘtergere
  16. Yarinayarina Yarina7 martie 2013 la 21:06

    Wooow<3 Cat de superbe suntttt.te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Absolut superbe, una mai frumoasa ca cealalta! :*

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabriela Streche8 martie 2013 la 20:38

    Cei de la china glaze nu inceteaza sa ma uimeasca. Dupa culorile speciale pe care le au in colectiile lor acum ne iau mintile cu combinatiile astea dementiale de glitter. Sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt suuuuperbe ! Nici nu mai am cuvinte sa spun mai multe :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Pfaii,cum se vede...minunat:)

    RăspundețiȘtergere
  21. perfect mess :D i like it !

    RăspundețiȘtergere
  22. Nebunesc? Nuuu! E placut sa ai multe oje :) incet, incet sper sa-mi maresc si eu colectia.

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar arata spectaculos. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  24. Aplicate peste oja alba nu-mi plac atat de mult, dar peste cele colarate, VAI, arata super bine!!!! :D Nu stiu daca te-am mai intrebat (daca da, imi cer scuze ca te tot intreb), ce top coat folosesti? Sunt atat de shiny unghiile tale :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Iti dau dreptate, arata mai spectaculos peste ojele colorate. Acum folosesc China Glaze Fast Forward.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...