marți, 19 martie 2013

Studded manicure ( KKcenterHk Square Gold Studs)

Hello!
Astazi am pregatit o manichiura putin diferita fata de ceea ce port eu de obicei dar rezultatul chiar imi place. Am primit aceste decoratiuni de pe kkcenterhk - de cum le-am vazut am stiut ca trebuie sa le incerc. Nu mai e un secret pentru nimeni ca se poarta tintele si era inevitabil ca acest trend sa nu se transpuna si pe unghiute. Va las cu manichiura si sper sa va placa si voua :D




Dupa cum spuneam tintele le-am primit spre testare. Daca va tenteaza si pe voi le gasiti aici - NNAIL-DRN658 iar daca vreti sa vedeti mai multe modele va invit sa va clatiti ochii pe aceasta pagina. Mie una chiar mi s-a deschis apetitul ;))) si am inca vreo cateva pe lista. Acestea alese de mine se gasesc la pretul de 5.28 $, pachetelul full size contine aproximativ 50 de bucati cu dimensiunea de 4 mm. Sunt destul de marisoare chiar si pentru unghiile mele lungi dar eu zic ca sunt de efect. Desigur, sunt disponibile si alte marimi in caz ca nu va imaginati purtand asa ceva.



Le-am fixat cu o penseta pe lacul inca umed iar apoi am sigilat totul cu un strat de top coat. Daca asteptati sa se usuce bine vor rezista ceva vreme pe unghie, fireste nu la activitati prea intense. Pentru o solutie de durata puteti incerca un adeziv special pentru unghii, eu n-am avut asa ceva.



 M-am gandit sa va arat si oja separat pentru ca face parte din noile mele achizitii iar mie imi place foarte mult. Culoarea e senzationala iar acele particule stralucitoare subtile ii ofera un aer si mai deosebit. Mai am vreo 2 oje Gabrini insa nu m-au impresionat pana acum :D Daca va place o gasiti pe 1001 cosmetice, e numarul 337 si a costat doar 4 lei.




Voi ce ziceti, va place manichiura mea cu tinte sau mai degraba preferati oja simpla?
V-am pupat!

50 de comentarii :

  1. Ai folosit vreun lac peste oja albastra? Straluceste foarte frumos in ultimele imagini. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept si eu o comanda cu niste tinte de pe Bornpretty :). Imi place manichiura, iar nuanta ojei e foarte frumy :*

    RăspundețiȘtergere
  3. arata superb manichiura iar tintele ii da un aer rock :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Incognito Fashion19 martie 2013 la 17:55

    UUU arata bine ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super bine:x Bine ca acum stiu unde sa gasesc tinte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oja e frumoasa, am si eu o culoare asemanatoare de la essence. Cam cat au stat decoratiunile pe unghiute?

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata super cu tinte! Desi ai dreptate, sunt putin cam mari, par sa sufoce manichiura.. Imi place foarte mult combinatia de culori. ;) Bune tare mai sunt ojele Gabrini. Am descoperit un magazin in orasul meu unde un perete intreg (nu glumesc, chiar e un perete de sus pana jos!) este "ornamentat" cu oje Golden Rose, Classics si Gabrini. :D Cel mai mult imi place seria Summer Edition, nuantele sunt mai vibrante, iar consistenta ojei este parca mai buna. Tin si mai mult pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei am si eu oja asta:x , imi place la nebunie cum le-ai combinat , iar tintele sunt geniale!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. galorious.blogspot.com19 martie 2013 la 18:16

    that blue is so pretty! i love its subtle shimmer!

    RăspundețiȘtergere
  10. Yarinayarina Yarina19 martie 2013 la 18:24

    Cat de frumos este acest albastru<3 Imi place mult rezultatul final!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu imi doream tinte argintii rotunde, am vazut cateva manichiuri f reusite cu acestea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Suuuper ti-a iesit.
    Trebuie sa incerc si eu o manichiura de acest gen. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Uaau ce faina combinatie!! Imi place foarte mult oja :x

    RăspundețiȘtergere
  14. misshappyandhernails19 martie 2013 la 20:44

    Arata f bine cu tinte. Dar cred ca daca erau putin mai micute la 2 mm asa, era si mai bine. Oja este senzationala. Are o culoare f frumoasa. Ambele variante imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  15. Arata foarte bine manichiura cu tinte :)

    RăspundețiȘtergere
  16. excellent and great idea with gold things :)

    RăspundețiȘtergere
  17. ce-mi place nuanta ojei. Si eu vreau sa incerc niste nail studs, dar pe argintiu - nu prea ma impac cu auriul :D

    RăspundețiȘtergere
  18. super dragute si unghiile tale nu mai zic :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca iti place. Si eu imi doresc argintii, dar ceva mai micut :D Te astept pe Facebook, ai o surpiza acolo :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu, asa arata ea, are un finish ca de gel. Eu am pozat-o in prima zi, desigur in timp isi pierde din stralucire...

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt curioasa ce ti-ai luat :D Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc! Eu nu le-am lasat decat o zi...am senzatia aia ca e un corp strain si nu le suport mai mult :))) Dar ele ar fi rezistat..nici nu stiu..

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc! Si mie imi e draga combinatia de culori. Eu nu am prea multe oje Gabrini dar acum m-au convins :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, sa stii ca si eu le-am vazut si arata exceptional. Next time :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc frumos, si eu cred la fel, ar fi aratat mult mai ok daca erau tintele mai mici.

    RăspundețiȘtergere
  26. Oja e foarte frumoasa, dar si decoratiunile arata bine :)

    RăspundețiȘtergere
  27. M-ai omorat cu oja asta de la Gabrini, absolut superba!!!! :X

    RăspundețiȘtergere
  28. imi place nuanta de albastru la nebunie , deja am inceput sa ma uit si eu la oje pe 1001 cosmetice...si doar ce mi-am cumparat 2 oje :D

    RăspundețiȘtergere
  29. :D E superba, si eu am vazut-o pe un blog si n-am rezistat, a trebuit sa fie a mea :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. Haaha, stiu cum e :)) eu de fiecare data zic "astea si gata" dar n-am nici o sansa :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Mie imi plac ambele variante :D. Nuanta in sine este superba, dar "accesorizata" si cu acele tinte, arata foarte interesant. O manichiura cu personalitate daca pot spune asa :D:)).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...