sâmbătă, 30 martie 2013

Flowers: 31TM Collab - Cherry Blossom

Salutare!
Astazi am placerea sa va prezint cea de-a 11-a tema din colaborarea noastra: Flowers. Am tot avut manichiuri cu flori pe blog in ultima vreme dar eu zic ca nu e o problema pentru ca sunt in ton cu sezonul (sau cel putin ar trebui - daca s-ar mai imblanzi vremea asta). Cred ca nu sunt singura care s-a gandit la frumoasele flori de cires si de abia astept sa vad ce au pregatit si celelate fete :) Va las cu manichiura mea:






M-am gandit sa va arat separat si frumoasa oja de la Gabrini. Mi-a placut mult de tot cum s-a aplicat, e opaca din 2 straturi iar culoarea e superba. Mie mi-a iesit putin mai intensa in poze,  in realitate e un verde pastel tare frumos :( E vorba de nuanta M107.







92 de comentarii :

  1. cu unghiile tale sigur vine primavara, felicitari, sunt foarte reusite :D

    RăspundețiȘtergere
  2. I hate you! they are perfect!!!!!!!!!!!!!!please give them to me!!!:D
    \Glumes, sunt fantastice

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe! V-ati specializat pe provocari, fetelor, aveti manichiuri din ce in ce mai spectaculoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place culoarea de baza!!!
    Foarte frumoase ti-ai iesit si florile.

    RăspundețiȘtergere
  5. misshappyandhernails30 martie 2013 la 11:56

    Oo my God! Arata demential. Oja este asa frumoasa, iar floricele de cires, foarte delicate.

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe ca intotdeauna <3

    RăspundețiȘtergere
  7. vai cat sunt de faine , place place place <3

    http://deyutza87.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Cleopatra Frumusetea30 martie 2013 la 12:15

    Foarte frumos produsul final dar şi cel intermediar! Ai ales ca bază o culoare superbă!

    RăspundețiȘtergere
  9. galorious.blogspot.com30 martie 2013 la 12:19

    wow! they look so realistic!

    RăspundețiȘtergere
  10. so fresh and spring-y :)) very beautiful cherry flowers!

    RăspundețiȘtergere
  11. wow,cred ca sunt favoritele mele dintre cele vazute pana acum! bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne, ce bine arata :X Si ideea foarte buna. :) Am si eu o oja verde asemanatoare acesteia, dar de la Golden Rose.

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe , parca imi si imaginez ciresul inflorit

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne cat de dragute si primavaratice sunt!M-ai omorat! Iar florile de cires sunt nebunia mea asa ca iti dai seama ce mi-ai facut!:X

    RăspundețiȘtergere
  15. SUPERB ! Chiar ca ai readus primavara cu unghiutele astea :) imi plac la nebunie si pot spune ca ai avut o rabdare de fier sa le faci . Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow :X sunt geniale! Florile arata superb, oja e adorabila, ce sa mai...o manichiura perfecta!! O ador :X

    RăspundețiȘtergere
  17. OMG. Pot s-o mai zic odata? Sunt superbe, zau. Tot cu acrilice le-ai facut? Nu-mi pot lua ochii de la ele.
    Crezi ca poti face un tutorial pentru ele? Si inca ceva: iti ies la fel de frumoase si la dreapta? Sper ca nu te superi de intrebare.

    O sa incerc si eu un model cu flori (mai ales ca ma vad cu niste prietene maine) dar cu Konad.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca e printre cele mai frumoase manichiuri de pana acum, felicitari! :D Arata absolut superb. Pup

    RăspundețiȘtergere
  19. m-am indragostit, sunt atat de frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  20. F faina! Sper ca nu le-ai sters repede, la cat de frumos arata pictate asa, merita purtate mai multe zile.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce oja frumoasa:x si ce pictura superba!

    RăspundețiȘtergere
  22. Superba manichiura ta!
    Felicitari.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Gabriela Streche30 martie 2013 la 21:02

    Deci nu cred....e superba manichiura si florile de cires ti-au iesit perfect. Ma intreb: le-ai facut cu mana libera?

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce coincidenta, am facut amandoua flori de cires :P doar ca ale tale sunt superbe :))))

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  25. absolut superbe florile tale de cires :)

    RăspundețiȘtergere
  26. I so love your nail art - these are so beautiful! :)
    it makes me want to try it - if ever I knew they'd come out as lovely as yours - haha :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Manichiura asta imi aminteste de un ceai, care din pacate nu se gaseste si la noi :(
    Anyway, you know this model rocks! <3
    keep up the good work~
    Te pup! Eva :*
    http://whatever-eva-wants.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  28. foarte frumoase :) si cata rabdare ai avut :D eu una n-as avea rabdare sa le fac asa :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Cat de...perfecte sunt floricelele!!! Sunt superbe!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce frumoasa e! Si ca si alta data, imi aduce aminte de ceva, si anume sticlele/dozele de ceai Arizona Green Tea http://bit.ly/Ynx855

    RăspundețiȘtergere
  31. sunt superbe !!!! felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  32. dragonfly dragonfly31 martie 2013 la 10:42

    Ce bine se vad in poza 2, tare faine ti-au iesit . Raman muta cam la 90% din manichiurile tale.... si nu sunt usor de impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  33. Lovely design! Perfect for Spring!
    Happy Easter!

    RăspundețiȘtergere
  34. Superbeeeee :X Dóh, ce altceva as putea spune :)))??

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Alina lui Brumarel31 martie 2013 la 16:34

    parca simt mirosul florilor, atat de reale par :)

    RăspundețiȘtergere
  36. sunt atat de frumoase <3 imi plac florile de cires si sincer sunt indragostita de modelul asta <3

    RăspundețiȘtergere
  37. Mademoiselle Lorraine31 martie 2013 la 20:35

    cele mai frumoase!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Andrea/Tasty Tips Blog31 martie 2013 la 23:56

    That is sooo gorgeous!

    RăspundețiȘtergere
  39. Le ador pur si simplu. Florile de cires ti-au iesit atat de frumoaseeee. Sunt foarte realistice. Devii din ce in ce mai buna. Acest model este printre preferatele mele si o sa-l incerc indiferent de situatie. M-am indragostit pe loc de acest model. I-l vei vedea curand la mine pe unghiute. Sper sa-mi iasa macar pe jumate fata de cum ti-a iesit tie. pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  40. Sunt superbe! Printre preferatele mele din aceasta colaborare :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Multumesc mult, ma bucur ca iti plac!

    RăspundețiȘtergere
  42. Multumesc mult! :* Da, si la Golden Rose sunt o multime de nuante frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  43. Multumesc din suflet, ma bucur mult ca iti plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  44. Multumesc mult de tot draga mea! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  45. Multumesc mult! Cu acrilice le-am facut...mi-ar placea sa fac si tutoriale dar momentan nu pot..
    Astea mi-au iesit ok si la dreapta, nu-mi ies mereu la fel, depinde si de model, uneori nici nu mai apuc sa le fac si la dreapta :))

    RăspundețiȘtergere
  46. Multumesc mult, din pacate nu prea apuc sa port multa vreme nici o manichiura :D

    RăspundețiȘtergere
  47. Multumesc din suflet, Da, le-am pictat cu acrilice.

    RăspundețiȘtergere
  48. :D He he, multumesc mult, mie imi plac mult si ale tale, sunt 2 abordari diferite :*

    RăspundețiȘtergere
  49. Multumesc mult. Coincidenta face ca tocmai de la acel ceai m-am inspirat. :))) Comentariul tau e o confirmare ca mi-a iesit :D

    RăspundețiȘtergere
  50. Multumesc mult! He he, tocmai de la ele m-am inspirat. :)) Inseamna ca mi-a iesit :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  51. Multumesc mult de tot, ma bucur ca iti plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  52. Multumesc mult de tot draga mea!De abia astept sa vad si la tine acest model, te pupicesc si multumesc inca o data pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...