luni, 18 martie 2013

Guest Post Monday (4)

Hello, hello!
Dupa cum v-ati obisnuti deja ( sper :D ), astazi am o noua invitata pe blog. Este vorba despre Miheala de la elasdreams.blogspot.ro iar voi scumpele mele pasionate de nail art probabil ca o stiti deja. Daca nu mergeti fuguta pe blogul ei, va garantez eu ca e foarte talentata. Dar mai bine sa vedem ce ne spune chiar ea. Va las cu manichiura :D

"Buna! Ma numesc Mihaela si sunt detinatoarea blogului Ela's Dreams, ador ojele si de cand am descoperit nail art-ul acesta a devenit o pasiune. Bineinteles ca atunci cand Josephine mi-a propus sa realizez un model de unghii pentru acest guest post pe blogul ei am fost foarte incantata si am acceptat imediat, eu fiind inca o novice in lumea blogului :). Josephine e una dintre bloggeritele mele preferate asadar faptul ca followerii ei imi vor critica sau admira modelul imi creeaza oarecum emotii.





 Mi-a fost destul de greu sa ma decid asupra unui anumit model asa ca pana la urma am ales un model abstract.
La realizarea acestui model am folosit o oja de baza gri Gabrini nr. 334, o pensula Nail Art pentru detalii si acrilicele Daco in nuanta: alb, negru si gri, iar la final am aplicat top coat-ul Kiko pentru sigilarea modelului.


Nu pot decat sa-i multumesc Josephinei pentru ca mi-a oferit un coltisor in blogul ei si pentru aceasta minunata initiativa.
Va pup si va urez o saptamana cat mai frumoasa :D!!!"



Ei bine, voi ce ziceti fetelor, va place manichiura? Eu recunosc ca am o slabiciune pentru modelele abstracte ♥ 
V-am pupat!

14 comentarii :

  1. Imi place rezultatul :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb modelul. Trebuie sa il incerc s eu. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac modelele abstracte, ti-a iesit frumos! poate un pic mai multa atentie la detalii si e perfect :) nuanta de baza este foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase :) de obicei nu prea realizez modele abstracte, dar cred ca m-ai convins sa le incerc :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat imi place modelul! Arata f bine, iar combinatia este una f reusita.

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi plac modelele abstracte si imi place tare mult rezultatul Mihaelei.Modelul ma duce cu gandul si la gravurile din antichitate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, da, da, unghiutele ei sunt superbe! :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu cum se intampla, dar toate fetele invitate la aceasta rubrica fac manichiuri frumoase si inedite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxana Androne19 martie 2013, 10:55

    Absolut superbbb. Bravo fetelor!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. va multumesc din suflet fetelor pentru complimente cred ca pe viitor va trebui sa investesc in cateva pensule bune si sa exersez mai mult :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...