luni, 18 martie 2013

Guest Post Monday (4)

Hello, hello!
Dupa cum v-ati obisnuti deja ( sper :D ), astazi am o noua invitata pe blog. Este vorba despre Miheala de la elasdreams.blogspot.ro iar voi scumpele mele pasionate de nail art probabil ca o stiti deja. Daca nu mergeti fuguta pe blogul ei, va garantez eu ca e foarte talentata. Dar mai bine sa vedem ce ne spune chiar ea. Va las cu manichiura :D

"Buna! Ma numesc Mihaela si sunt detinatoarea blogului Ela's Dreams, ador ojele si de cand am descoperit nail art-ul acesta a devenit o pasiune. Bineinteles ca atunci cand Josephine mi-a propus sa realizez un model de unghii pentru acest guest post pe blogul ei am fost foarte incantata si am acceptat imediat, eu fiind inca o novice in lumea blogului :). Josephine e una dintre bloggeritele mele preferate asadar faptul ca followerii ei imi vor critica sau admira modelul imi creeaza oarecum emotii.





 Mi-a fost destul de greu sa ma decid asupra unui anumit model asa ca pana la urma am ales un model abstract.
La realizarea acestui model am folosit o oja de baza gri Gabrini nr. 334, o pensula Nail Art pentru detalii si acrilicele Daco in nuanta: alb, negru si gri, iar la final am aplicat top coat-ul Kiko pentru sigilarea modelului.


Nu pot decat sa-i multumesc Josephinei pentru ca mi-a oferit un coltisor in blogul ei si pentru aceasta minunata initiativa.
Va pup si va urez o saptamana cat mai frumoasa :D!!!"



Ei bine, voi ce ziceti fetelor, va place manichiura? Eu recunosc ca am o slabiciune pentru modelele abstracte ♥ 
V-am pupat!

14 comentarii :

  1. Imi place rezultatul :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb modelul. Trebuie sa il incerc s eu. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac modelele abstracte, ti-a iesit frumos! poate un pic mai multa atentie la detalii si e perfect :) nuanta de baza este foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase :) de obicei nu prea realizez modele abstracte, dar cred ca m-ai convins sa le incerc :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat imi place modelul! Arata f bine, iar combinatia este una f reusita.

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi plac modelele abstracte si imi place tare mult rezultatul Mihaelei.Modelul ma duce cu gandul si la gravurile din antichitate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, da, da, unghiutele ei sunt superbe! :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu cum se intampla, dar toate fetele invitate la aceasta rubrica fac manichiuri frumoase si inedite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Absolut superbbb. Bravo fetelor!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. va multumesc din suflet fetelor pentru complimente cred ca pe viitor va trebui sa investesc in cateva pensule bune si sa exersez mai mult :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...