duminică, 17 martie 2013

Shopping update

Salutare!
Astazi v-am pregatit o postare usoara de duminica in care va voi prezenta cateva dintre achizitiile de inceput de martie. Eu una citesc cu placere astfel de postari si m-am gandit ca poate v-ar interesa si pe voi. In mare este vorba despre 3 comenzi: 1001cosmetice.roYves Rocher si MUA. Dar sa le luam pe rand...


Voi incepe cu produsele de pe 1001cosmetice.ro pentru ca au ce cea mai mare legatura cu blogul meu :D Este vorba despre 6 oje si un ulei de cuticule :D Comanda a fost putintel mai mare dar am impartit-o cu o prietena. Cred ca sunt la a treia comanda de pe acest site si de fiecare data am fost foarte multumita. 
Mi-am dorit mult noile lacuri de la Essence si iata ca am pus mana pe 4 dintre ele. Sunt superbe, nici nu ma pot hotari care imi place mai mult. Urmeaza swatch-uri cat de curand. Tot de la Essence mi-am luat si un ulei pentru cuticule  -          l-am vazut pe un blog din afara si m-a tentat :D La o prima vedere mi se pare foarte ok. In plus, imi place si aplicatorul, de genul celor de la luciurile de buze. 
Mi-a mai facut cu ochiul si nuanta Pompous de la Rimmel si bineinteles ca nu i-am putut rezista la cei doar 6 lei. Ultima este oja de la Gabrini si va spun drept ca o aveam pe lista de ceva vreme. Am pregatit deja o postare pentru saptamana viitoare cu ea - o sa vedeti acolo cat e de frumoasa.

................................................... 



Comanda de la MUA a fost micuta - la comun cu mai multe fete. Mi-am dorit mult aceste produse si nu m-am putut abtine sa nu mi le iau. Acestea sunt primele mele produse MUA: noua paleta Undress Me Too si iluminatorul Undress Your Skin. Cel din urma imi place foarte mult si de cum l-am vazut mi-am si bagat ghearele in el :)) Asadar, n-am nici o poza decenta dar daca vreti sa vedeti swatch-uri sa-mi spuneti. Paleta am pozat-o mai in amanunt. Ce pot sa zic, culorile sunt foarte frumoase, in schimb nu sunt toate pe cat de pigmentate mi-as fi dorit. Ambalajul e sub orice critica, un plastic extrem de fragil. Eh, nu ma plang, pentru 4 lire sunt multumita dar tot la Naked visez :))






Maroul ala frumos din mijloc de pe primul rand nu e pigmentat deloc..ce sa mai, de-a dreptul invizibil :)) Din nou, daca vreti sa vedeti swatch-uri sa-mi spuneti.

                                                          ........................................................


Ultima comanda e cea de la Yves Rocher. Si luna aceasta m-a tentat oferta lor de pe internet asadar am profitat de primele zile cand au oferit si 50% pentru 3 produse. In plus pentru comanda mea am ales sa primesc apa micelara si demachiantul bifazic, ambele produse foarte bune, pe care le folosesc. Rimelul Sexy Pulp l-am vazut laudat de atat de multe fete incat n-am ezitat si l-am luat imediat la jumatate de pret. Practic am platit 63 de lei pe toata comanda mea cand numai rimelul e cam tot atat la pret intreg. Eu zic ca am facut o afacere buna. Desigur nu puteau sa lipseasca gelurile de dus: unul cu rodie, unul cu cafea - cred ca de acum inainte va fi prezent la fiecare comanda :)))), unul nou aparut cu grapefruit - miroase foarte fresh si inca unul cu liliac - perfect pentru primavara. Din toate parfumurile si gelurile de dus incercate de  mine pana acum cele de la Yves Rocher se apropie cel mai mult de mirosul natural de liliac.

..........................................................

Cam astea au fost achizitiile mele, sper sa reusesc sa o las mai moale pana la sfarsitul lunii. Pe cat posibil as vrea sa cumpar doar stricul necesar si sa mai reduc numarul de oje :)) Imi mai doresc un albastru frumos si cam atat :D

Nu stiu cat isi are locul in postare insa astazi mi-am luat minunatia asta de sapun si simteam nevoia sa va impartasesc si voua dragostea mea pentru el. Cred ca e nou sortimentul pentru ca nu l-am mai vazut pana acum dar miroase geniaaaaal, nu-mi mai pot dezlipi nasul de el. Ah da, imi place si culoarea :))


V-am pupat! Astept cu drag comentariile voastre, daca sunteti curioase in legatura cu vreun produs nu ezitati sa-mi spuneti. Voi cu ce v-ati rasfatat zilele astea?

44 de comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere. Deci, chiar azi dimineata ma uitam pe site-ul celor de la 1001 cosmetice si exact la nuantele pe care le-ai luat tu (Essence), ma gandeam ca trebuie sa le am si eu :)). O duminica superba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am mai sortimentul asta de Dove,dar trebuie sa ma uit;)

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumos tot ce ai luat..mai ales ojele pentru care am o mare slabiciune, eu as vrea sa iti vad toate ojele, sa le analizez pe toate:)le ai numarat? eu am vreo 81:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept swatch la oja aia mint :x
    Paleta si iluminatorul arata divin:x

    RăspundețiȘtergere
  5. si crezi ca o sa poti u ojele ? zici ca-s bombonele...cum sa rezistam ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu drag pe toate.
    Aiii ce oje minunate! ;)))
    Fac si rime. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Camelia Andrasescu17 martie 2013 la 19:25

    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oja de la Gabrini e superba! O am si eu si sunt foarte multumita de ea.
    Cat despre uleiul pentru cuticule, chiar azi l-am vazut si nu l-am luat ca sa mai citesc un review ceva despre el.

    Sa le folosesti cu placere pe toate, sunt culori absolut superbe. <3

    RăspundețiȘtergere
  9. the polishes are just amazing!
    I wish I had my own MUA pallette- love the colours!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe ojele! Iar de Pompous vei fi super multumita :) o am si o iubesc :) pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Ojele noi de la essence le-am vazut si eu pe viu, sunt f frumoase, doar aceste 4 nuante mi-au sarit in ochi, mai sunt si altele noi? Sunt curioasa cum e uleiul de cuticule.

    O comanda YR am dat si eu, imi doream faimosul rimel si acum e al meu. Dar asteapta cuminte pana il termin pe cel in uz. :) La cate geluri de dus YR am de rezerva acum, nu cred ca voi mai da vreo comanda prea curand.

    RăspundețiȘtergere
  12. ce superbe sunt toate :) sa le porti cu mare placere pe toate.
    Si eu am zis la fel, ca nu o sa-mi mai cumpar nimic daca nu am nevoie neaparat ( am un stoc f mare de multe produse :) )

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi plac nuantele de oja Essence si mi-am luat si eu una dintre ele si nu-s deloc multumita...arata frumos, se aplica usor, daaar a doua zi se crapa si se ciobeste asa din loc in loc. Sunt tare curioasa cum se comporta pe unghiile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela Streche18 martie 2013 la 00:18

    Abia astept sa vad ojele de la essence (mai ales prima si a treia). Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tare dragute sunt ojele de la essence! Abia astept niste manichiuri realizate cu ajutorul lor.
    Cat despre comanda YR ai facut o extraordinara afacere! Ma tenteaza gelul de dus nou aparut :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ti-ai luat nuanta Miss Universe de la essence nu? Cred ca e oja mea preferata !

    RăspundețiȘtergere
  17. Mademoiselle Lorraine18 martie 2013 la 09:18

    sa le folosesti pe toate cu zambetul pe buze!:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa le folosetsi cu drag :*

    Iluminatorul MUA e foarte tentant ❤

    RăspundețiȘtergere
  19. Pfoai ce de bunatati :X Vad acolo in prima poza doua oje supebe (toate sunt, dar ojele alea imi fac cu ochiul ahaha). Paleta de la MUA si highlighter-ul sunt minunate, sper sa pot pune si eu mana pe highlighter curand :X Sexy Pulp o sa iti placa mult, mie mi s-a parut genial :D Sa le folosesti pe toate cu multa placere :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Incognito Fashion19 martie 2013 la 18:14

    Am si eu iluminatorul de la MUA ! Mi se pare super, am si vorbit despre alte produse MUA pe blog, imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc frumos :D Adevarul e ca sunt superbe :X

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma bucur ca iti plac. O sa incerc sa fac si o postare de acest fel, nu le-am mai numarat de mult, cred ca am vreo 200.

    RăspundețiȘtergere
  23. O sa fac in curand o postare, e super oja.

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu cred, ca deja am dat-o in bara :))

    RăspundețiȘtergere
  25. :))) Pai cand le vezi asa frumoase iti starnesc inspiratia :D Multumesc mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc mult! :* Da, oja e tare frumoasa. :D
    Uleiul e fain, l-am folosit zilele astea, o sa-i fac si un review!

    RăspundețiȘtergere
  27. Thank you! The colors are pretty but they're not very pigmented, my Sleek one's are better :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Pai mai sunt cred ca 3 din gama asta, 2 verzi si una portocalie si vreo doua din gama Nude Glam. O sa scriu curand despre uleiul de cuticule, mie imi place.
    Nici eu n-am inceput rimelul, astept sa termin Supershock-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc frumos!
    Daa, cunosc problema cu stocurile. Cu ojele nu mi-a iesit, deja mi-am mai luat doua de pe Beauty in the bottle.

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu ma impac foarte bine cu ele, am o multime. E drept ca nu rezista toate foarte mult dar macar 3 zile arata decent.

    RăspundețiȘtergere
  31. :D Curand! Sunt intr-adevar minunate!

    RăspundețiȘtergere
  32. :D Si eu de abia astept sa le folosesc. Gelul de dus e fain, mai ales daca iti plac aromele citrice.

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc mult! Iluminatorul e tare fain :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc mult! Care oje iti plac? :D Highlighterul e fain dar de paleta sunt cam dezamagita. Culorile nu-s foarte pigmentate iar la mine se aduna foarte urat in pliu :(( Tot pe cele de la Sleek le iubesc :D Sexy Pulp e in asteptare, sa termin intai Supershock-ul :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Iluminatorul e super :X Paleta in schimb nu m-a convins :(

    RăspundețiȘtergere
  36. Gelul de dus cu grapefruit e foarte tentant...si cel cu liliac :)

    RăspundețiȘtergere
  37. A doua si ultima (de la stanga la dreapta) de la Essence :DA doua si ultima (de la stanga la dreapta) de la Essence :D Eu am patru mono-uri de la MUA, trei sunt absolut dementiale, unul e cam ih, dar e foarte frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Daca iti plac aromele citrice e super, cel cu liliac mie mi se pare perfect, imita atat de bine mirosul natural de liliac!

    RăspundețiȘtergere
  39. Daa, sunt super, cel putin ultima, e clar "must-have" :)) Eu mono-uri evit sa-mi iau ca raman uitate. Oricum, visul meu suprem tot paleta Naked e, daca as reusi sa ma opresc din cumparat oje, poate as reusi sa mi-o iau :))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...