joi, 28 martie 2013

China Glaze Mimosas before manis & GR Jolly Jewels 122

Hello, hello!
In seara asta am pentru voi o manichiura exact pe sufletul meu - stralucitoare :)) Vremea asta ma tot pune la incercare si m-am hotarat sa inveselesc atmosfera cu o culoare calda si primavaratica si niste praf de stele :D  
Zilele trecute am primit de pe Beauty.In.The.Bottle 3 minunatii din colectia Avant Garden de la China Glaze iar astazi o sa va prezint nuanta mea preferata - Mimosas before manis. Va las cu pozele, garantez ca nu veti regreta :))




Mimosas before manis este o nuanta pastelata superba de piersica - corai - portocaliu cu un shimmer subtil auriu. De fapt  nici nu stiu daca am descris-o corect, oricat de frumoasa ar parea in poze, va garantez ca e mult mai delicata si deosebita in persoana. O voi purta cu siguranta des in lunile urmatoare!
N-am avut probleme la aplicare - in pozele mele e in 2 straturi mai groase desi cred ca cel mai bine s-ar aplica din 3 straturi subtiri. Din cauza shimmer-ului are un finish usor perlat, absolut adorabil. Sclipiciul nu e foarte vizibil ci cat sa-i dea o nota aparte. 
S-a uscat intr-un timp destul de scurt si sper sa fie rezistenta :D 
Daca va face cu ochiul o gasiti pe Beauty.In.The.Bottle la pretul de 24 lei. 




Nu m-am putut abtine sa nu ma joc si cu noua mea oja sclipicioasa - Golden Rose Jolly Jewels numarul 122.  Nu stiu cum de am pus mana tocmai pe ea dar nu regret absolut deloc. Intr-o postare trecuta v-am prezentat numarul 102 care e relativ asemanatoare doar ca sclipiciul e exclusiv argintiu. Cand am ajuns acasa am fost oarecum dezamagita si ma gandeam ca mai bine alegeam altceva dar cand am aplicat-o mi-am schimbat complet parerea. Arata senzational si intre timp am aflat de la misshappyandhernails ca face parte din ultimele  6 nuante lansate pe piata. Lucky me I guess :))) Sunt sigura ca nu rezist si mai iau macar vreo nuanta-doua daca mai gasesc, erau foarte putine in magazin. Oricum, nu ma plang, sunt mai mult decat incantata ca le-am gasit si in oras la mine si la un pret bun - 11 lei. 
Enjoy the pics!






Sper ca v-au placut, va pup!

22 de comentarii :

  1. E minunata combinatia dar si oja CG simpla! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumooooos!Me want it! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. I really like this colour ;*

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar imi fac ochii ca la aparatele cu fise! :)
    Stiu ca e o rugaminte cam mare, dar daca gasesti 118, 119 sau 123, ai putea sa-mi iei si mie una? Am tot zis ca ma abtin, dar la asemenea pret si data fiind dorinta mea obsesiva de a purta sclipici negru peste oja alba, nu cred ca mai are rost sa ma opun. Platesc in avans.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce cuminte si frumoasa e culoarea. Insa cel mai mult imi place oja de la GR - sclipicioasa cea noua.

    Sa o porti cu placere.

    Oja e opaca intr-un singur strat?

    RăspundețiȘtergere
  6. This one is lovely - the polish is amazing and your final look is quite beautiful!!

    RăspundețiȘtergere
  7. ai mai facut un la fel? sau asemanatoare? ca mi se pare cunoscuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba oja de la China Glaze ❤❤

    Si imi place foarte mult combinatia cu oja de la Golden Rose ❤

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumoasa e <3 <3, iar combinatia e perfecta <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabriela Streche30 martie 2013 la 21:03

    Super idee...sa aplici sclipici (poate cu buretelul) doar pe varful unghiei.

    RăspundețiȘtergere
  11. cu siguranta mi-au placut, toate modelele tale sunt adevarate minunatii si totodata provocari ( ca sa le incerc si eu...macar atat cat se poate :) )

    RăspundețiȘtergere
  12. Ambele oje sunt nemaipomenite! De as fi gasit si eu ojele de la Golden Rose ce fericita as fi fost :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca iti place si iti dau dreptate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult, nu ai idee cat ma bucur ca manichiurile mele te inspira! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc. Te inteleg, eu am tanjit multa vreme dupa ele, cand am pasit in magazin si le-am vazut am simtit ca-mi sare inima din piept :))) Am mai trecut zilele astea dar deja nu mai erau :(

    RăspundețiȘtergere
  16. I just found your blog, beautiful manicure!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cat de frumoase sunt ojele! Si impreuna arata minunat <3 !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...