vineri, 22 martie 2013

Yet another floral manicure

Salutare!
Va era dor de o manichiura inflorata? :)) In general nu prea imi place sa repet temele abordate pe blog dar iata ca de data asta fac o exceptie. Aveam in gand sa va prezint astazi swatch-uri la noile oje Essence dar am constatat ca pozele mi-au iesit oribil si m-am decis sa le refac. Pozele cu manichiura aceasta le am facute de aproape 2 saptamani, initial nu mi-a placut dar pe masura ce a trecut timpul a inceput sa-mi devina draga :)) A fost inspirata de un tutorial mai vechi de-al mult iubitei mele Robin Moses. Her nail art is simply amazing! In fine, sper sa va placa!




Pentru aceasta manichiura am folosit ca baza Galactic Black de la Essence iar floricele le-am pictat cu acrilice. Culorile le-am obtinut combinand mai multe nuante pana mi-a iesit ce am vrut. Nu stiu daca pare complicat sau nu, mie nu mi s-a parut, culorile sunt cele care fac toata treaba, modelul nu e nici pe departe elaborat. Am fixat totul cu un lac protector si asta a fost tot!


Ce ziceti, da sau ba? :))

38 de comentarii :

  1. misshappyandhernails22 martie 2013 la 15:51

    Categoric daaa! Arata asa de bine contrastul intre floricele si oja.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, normal ca da :) imi place tare mult modelul, arata...real :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, ma bucur mult ca iti plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cute :) And somehow folkloristic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fruuumosss!!!cand vin la Iasi, pot sa ma abonez la tine la o sesiune de mesterit unghiile:))

    RăspundețiȘtergere
  6. super tare! u girl rock!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea, ai dus manichiura la nivel de arta! Din nou!
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Este superb modelul asta! Esti foarte talentata! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. DA, absolut! Imi place foarte mult si combinatia de culori. Deci sa inteleg ca pozele sunt facute la 2 saptamani dupa ce ai facut manichiura? Fiindca arata impecabil. Please, do share the secret. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. E superba! Nu inteleg de ce nu ti-a placut :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place modelul :D ce top coat folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  12. Thank you, you're right, they do look a bit like that :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca iti plac! :* He he, mi-ar face placere :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur mult ca iti place! :* Ah, m-am exprimat eu gresit, pozele sunt facute de 2 saptamani :D Rareori stau mai mult de 3 zile cu o manichiura, ma plictisesc repede. Acum folosesc ca top coat Fast Forward de la China Glaze, mi se pare ok.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc! Fast Forward de la China Glaze.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult, nici eu nu ma inteleg cateodata :))

    RăspundețiȘtergere
  17. am ramas fara cuvinte. e ataat de frumoasa manichiura! n-as putea sa fac o asa manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mademoiselle Lorraine22 martie 2013 la 20:29

    esti foarte foarte foarte talentata!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cum sa nu ne placa...e superba!! Imi plac nuantele folosite, se scot in evidenta una pe alta ^^

    RăspundețiȘtergere
  20. Clar, da! Nu poti spune ba la asemenea frumuseti :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga mea,as vrea sa te iau la mine acasa si sa imi faci in fiecare zi cate o pictura din asta pe unghi.Esti foarte talentata!Te pupacesc:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  22. eu tot imi pun mintea la contributie sa-mi dau seama cum de floricele tale ies atat de perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt superbe!! ❤❤
    Au, asa, un aer vintage, imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  24. Gabriela Streche24 martie 2013 la 22:54

    Da, clar da. Ma intrebam de ce nu faci si tutoriale mai elaborate in care sa ne prezinti tehnica prin care iti faci unghiile. Mie una mi-ar prinde bine si as aprecia mult.


    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...