duminică, 3 martie 2013

Favoritele lunii: februarie (1)

Hello!
Iata ca astazi fac si eu in premiera postarea cu favoritele lunii. Mi se pare oarecum ciudat dar rau nu are de ce sa fie, in plus m-am bucurat ca pe facebook v-ati aratat in numar mare interesul pentru o astfel de postare. 


Am incercat cat de cat sa le grupez pe categorii si fara sa mai lungesc vorba, iata care sunt:


Unghiute 


Mi s-a parut absolut firesc sa incep cu aceasta categorie - sper ca si voi sunteti de aceeasi parere :D Pe majoritatea ojelor le-ati vazut in postari. Luna februarie a fost plina de lacuri de unghii frumoase si mi-a fost foarte greu sa aleg doar 5. In final m-am oprit la acestea din imagine pentru ca m-au convins prin frumusetea si calitatea lor. 
Tot la capitolul unghiute m-a cucerit si placuta Konad M89 - are niste modele absolut senzationale.
 Un alt produs demn sa fie mentionat e tratamentul reparator de la Isabelle Dupont, pe care il puteti gasi pe site-ul Lady's.  Nu stiu daca efectele lui se vad pe termen lung dar de fiecare data cand l-am aplicat mi-am simtit unghiile protejate si mai rezistente. Il recomand cu drag. 

Make-up


Recunosc ca imi place sa ma machiez si desi nu arat asta pe blog, am o colectie destul de mare de astfel de produse pentru o persoana fara legatura cu acest domeniu :D Bloggeritele mele dragi, voi sunteti de vina :))
Pentru ten am alternat fondul meu de ten preferat, Colorstay-ul cu noul BB de la Avon, care m-a impresionat intr-un mod placut.
 Desi am achizionat-o de curand am simtit nevoia sa mentionez si pensula Royal & Langnickel pentru ca-si face treaba atat de bine!
 Blush-ul pe care am pus mana cel mai des a fost NYX Angel - nuanta mi se potriveste perfect si cred ca va fi primul fard de obraz pe care il voi termina :))
Paletele preferate au fost Sleek Oh So Special si Wet'n'Wild Comfort Zone. Am o obsesie cu paletele nude si imi doresc cu ardoare Naked - but who doesn't? :))
Rimelul si eyelinerul Supershock au fost si ele in centrul atentiei, sunt dupa parerea mea unele dintre cele mai bune produse Avon.
Pe buze am purtat cel mai des un gloss rozaliu de la Color Trend.

Ingrijirea tenului


Aici singurele produse notabile au fost acestea doua. Solutia micelara Sensibio face deja parte din rutina mea si nu mai pot renunta la ea iar scrubul de la St Ives e o descoperire recenta dar foarte placuta!

Corp


N-am probleme cu pielea uscata asadar nu prea ma dau in vant dupa unturi si creme de corp, la acest capitol e cam saraca colectia mea. Am in schimb o manie cu gelurile de dus si daca n-am in permanenta macar 5 de rezerva nu ma simt bine. De curand m-am indragostit de acesta cu cafea de la Yves Rocher - l-am vazut pe toate blogurile si l-am luat. OO Doamne, oare cum am supravietuit fara el pana acum :)))
Am inclus si o crema de corp pentru simplul fapt ca imi place mult parfumul ei :D

Par


Trebuie sa mentionez ca in mare parte am un par sanatos si des doar ca in ultima vreme ma confrunt cu o mare problema: un scalp foarte sensibil. Chiar nu stiu ce sampon sa mai folosesc, nimic nu mai e pe placul meu. Din tot ce folosesc merita mentionate doar acestea 2. Balsamul de la Avon cu ulei de argan e perfect pentru  o utilizare frecventa, lasa parul moale, descalcit - e chiar o afacere buna.
  Masca de la Yves Rocher am folosit-o mai rar dar mi-a placut si ea.

...................................................................................
Iesind din sfera de beauty tin sa mai mentionez inca doua favorite ale lunii:  o melodie pe care am ascultat-o obsesiv si unul din serialele mele preferate. Meet Rebecca Ferguson & Supernatural :D



That's all folks :D Intrebari, sugestii?
V-am pupat!


34 de comentarii :

  1. nustiu ce sa mai fac cum ma dau cu un lac cum mi se ufla pielea deasupra cuticulelor si ma mananca de mor .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhh cate bunatati. <3
    Ei, gelul de dus cu cafea a facut o noua victima. Welcome! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrubul St Ives și gelul de dus YR cu cafea sunt pe wishlist deja :) Paleta Oh so special îmi place și mie foarte foarte mult, la fel și loțiunea micelară de la Bioderma :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, super postarea asta :* mi-am luat si eu gelul de dus cu cafea si ma intreb...oare sunt singura care nu e innebunita dupa el? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac postarile astea. Trebuie sa incerc si eu BB de la Avon. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Si eu am aceeasi problema cu scalpul (sensibil, se inrosea si faceam cojite). Am folosit un sampon de la plafar (tis este firma) si acum am head & shoulders itchy scalp. Poate te ajuta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. asa sunt si eu cu gelurile de dus :)) 4 desfacute si cel putin 4-5 de rezerva :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. ah...ce imi place aceasta postare! chiar ma bucur ca te-ai decis sa faci o astfel de postare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lacoste pour femme e parfumul meu favorit ever :), chiar ma gandesc ca trebuie sa-l iau din nou.
    Imi plac favoritele tale, blush-ul, paletutele, micelara se regasesc si printre preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ojele sunt absolut superbe, iar produsele Yves Rocher sunt si preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hi, I followed your link from the comment you left on my blog and arrived here. I love your blog!! So fantastic! I love your nails and the nail art you do here is just my style! Great job, I'm a new follower.

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu mi-am cumparat gelul de dus cu boabe de cafea ( tot din cauza blogosferei ) dar inca nu l-am inceput :) Oja de la Farmec 354 pare super..nu imi mai aduc aminte daca am vazut-o prezentat la tine .Si eu folosesc rimelurile de la Avon si imi plac tare mult. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. O,doamne! Cand citeam postarea ta eram intruna: si mie imi place asta la nebunie! Jumatate din produsele pe care le-ai prezentat le iubesc si eu si cealalta jumatate vreau sa o incerc pentru ca am auzit review-uri pozitive ;)) :*:* Rimelul SuperShock de la Avon e HG la mine ^.^

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu ce sa zic, poate esti alergica la vreo substanta .. :(

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) Daa, chiar ca victima. E genial :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. :D Daca ti le iei sper sa-ti placa si tie tot la fel de mult! Lotiunea micelara e preferata mea de cand am descoperit-o. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) Sa stii ca nu esti singura, nici verisoarei mele nu i s-a parut cine stie ce mirosul. Mie mi se pare demential =))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma bucur. Sper sa-ti placa BB-ul daca te hotarasti sa-l incerci. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. :D Ma gandeam eu ca trebuie sa mai fie fane pe aici :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc mult pentru recomandari. Si eu ma impacam bine cu head&shoulders intr-o vreme, o sa-l caut pe asta de care zici..

    RăspundețiȘtergere
  21. :)) Nu cumva sa ne prinda sfarsitul lumii fara =)))

    RăspundețiȘtergere
  22. :D Daa, e super parfumul, si eu il iubesc. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca iti plac, da...Yves Rocher chiar au produse faine :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Adevarul e ca e mare nebunie cu gelul asta de dus dar eu zic ca merita laudele :)) Oja am prezentat-o aici - http://rainbowsinajar.blogspot.ro/2013/02/notd-in-mood-for-flakies.html Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. :D Ma bucur ca avem cam aceleasi preferinte. Intr-adevar, Supershock e un rimel foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  26. Postarile de genul se afla printre preferatele mele :D.
    Ojele sunt superbe! Rosul acela de la Barry M arata fenomenal <3! Si eu ador paletuta Sleek Oh So Special, e deosebita si e foarte versatila!

    RăspundețiȘtergere
  27. :D Ma bucur ca iti plac! Rosul de la Barry M a devenit preferatul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Saved as a favorite, I like your website!

    Also visit my web-site - bancuri iepuras

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...