miercuri, 13 martie 2013

Polish Days: Vintage

 Hello friends!  Here I am at my third Polish Days event! Hard to believe another month has gone by. This month's theme was "Vintage" and I have to say, I was pretty excited to create my design. Unfortunately time was not on my side these days but I finally managed to come up with something. Hope you'll enjoy my photos because here they are:





I'm pretty fascinated by vintage jewelry, especially pearls, so I had to include them in my design. The base color is Avon's Sea Breeze. I painted the roses with a random golden polish - mine was pretty hard to work with. Then I placed the pearls and stamped the lace design as a final touch. I used the Konad M57 plate.





Thanks for passing by! I wish you all a great week!




24 de comentarii :

  1. Gabrielle Colorful Beauty13 martie 2013 la 18:55

    Josephine, impresionezi ca de obicei :).
    Foarte frumoase unghiutele tale, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt!!! Extraordinare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. galorious.blogspot.com13 martie 2013 la 19:24

    so beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma omori cu zile! efectiv! sunt fabuloase, vintage in adevaratul sens al cuvantului!! love them!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe, foarte rafinate! :*

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. this is so pretty! love this idea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohh, e prea frumos modelul :X:X superb, n-am cuvinte!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba, finuta, delicata. <3 <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu pot spune ca sunt o mare fana a perlei, in general nu-mi plac chestiile lipite :D Lasand perla la o parte, manichiura e abolut superba si reprezinta foarte bine tema, as purta-o cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  10. This looks fine, elegant AND vintage! definitely one of my favourite! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Lovely design! I love the colors together!

    RăspundețiȘtergere
  12. Omg this is absolutely stunning! :D

    Aysh xox

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata divin, mai frumos decat divin chiar! :D Felicitari pentru minunatia facuta! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt superbe, ador modelul tau vintage si minti-ul de la Avon arata atat de bine pe unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ce pot sa spun decat ca e combinatia mea preferata <3 superba manichiura ca intotdeauna :D

    RăspundețiȘtergere
  16. I really love the patterns you chose and the colors go so well together!

    RăspundețiȘtergere
  17. Camelia Andrasescu15 martie 2013 la 22:57

    Superba manichiura, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt suuuuper, chiar m-au dus cu gandul la vremurile trecute :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumoase si elegante sunt ❤

    RăspundețiȘtergere
  20. Aoleuu!!! Sunt nemaipomenite am ramas masca cand am vazut pozele.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...