sâmbătă, 16 martie 2013

Inspired by a movie - Colaborare 31 teme de manichiuri

Salutare!
Astazi este timpul pentru a 9-a tema din colaborarea noastra. Imi cer scuze ca postez putin mai tarziu si mai ales pentru faptul ca manichiura mea nu e cine stie ce...Am zis totusi sa o postez, sa va distrati si voi :))) Pentru unghiutele de astazi inspiratia trebuia sa vina dintr-un film. Sunt o multime care m-au impresionat de-a lungul timpului insa genul SF ramane de departe preferatul meu. Poate veti zice ca sunt o ciudata dar am vazut intreaga serie originala Star Trek si pe cea The Next Generation :D plus filmele aferente - sa fie vreo 11 in total. Fratele meu e de vina pentru pasiunea asta. :)) Ce pot sa zic, le iubesc si le-am transpus si pe unghiute...din pacate nu chiar atat de frumos pe cat mi-am imaginat eu :( Va las cu manichiura: 







V-am pupat! Va invit sa treceti si pe la celelalte participante:





46 de comentarii :

  1. Arata foarte bine :* trebuie sa ma uit si eu la Star Trek :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu sunt o fana Star Trek, dar unghiile tale sunt super :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie chiar imi place cum ti-au iesit! Sunt super :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-au iesit chiar foarte bine! Felicitari! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. galorious.blogspot.com16 martie 2013 la 14:24

    i love the base colour!

    RăspundețiȘtergere
  6. cherry queen dee16 martie 2013 la 14:45

    imi place interpretarea ta.. ti-a iesit tare bine
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu ma gandisem la star trek , sunt super :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina lui Brumarel16 martie 2013 la 16:32

    deja vad nava spatiala :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci ti-a iesit f misto. Imi place cum ai scris Star Trek :>

    RăspundețiȘtergere
  10. ti-au iesit tare bine , nu ai de ce sa-ti faci probleme :) pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabriela Streche16 martie 2013 la 20:33

    Imi place manichiura. trebuie sa-mi spui ce alte filme SF ti-au mai placut ca sa ma inspir de la tine. Am stat sa ma gandesc la cele care s-ar afla in topul favoritelor la mine. Cred ca as enumera Red Dwarf (chiar daca nu sunt convinsa ca se incadreaza perfect la SF), Firefly, Farscape (pe care il ador si-l voi revedea curand), Battlestar Galactica si sigur e unul pe care-l uit acum. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragute! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Super idee. Ti-au iesit excelent. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. De cand i-am aratat postarea, iubi a zis ca incepe sa ii placa de tine. Nerd convins, ce mai :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie mi se pare ca ti-au iesit foarte bine! Si eu sunt fana SF, in special Star Wars ;))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce idee iesita din comun :-). Imi plac unghiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte cool! imi place scrisul foarte mult cum ti-a iesit :D

    RăspundețiȘtergere
  18. :D Multumesc! Eu zic ca merita sa te uiti, cel putin seria The next generation e super!

    RăspundețiȘtergere
  19. Thank you, it's beautiful indeed, too bad they discontinued it.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai din lista ta cred ca lipseste Stargate SG-1, mie mi-a placut enorm si ala :D

    RăspundețiȘtergere
  21. :)) He he, tare! Fostul meu intra in depresie cand ma uitam la astea, nu-i placeau deloc :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. :D Multumesc, ma bucur ca mai sunt persoane pasionate de SF :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...