joi, 20 septembrie 2012

5 propuneri pentru toamna si un wishlist

Hi there! Pentru astazi am pregatit o postare cu 5 propuneri pentru toamna in materie de oje, alese astfel incat sa fie si prietenoase cu bugetul nostru, care trebuie sa recunoastem ca este cam pus la incercare in aceasta perioada.  Nu are rost sa lungesc prea mult vorba, lucrurile sunt clare, asa ca urmeaza ojele...



Flormar SuperMatte M109

Imi place la nebunie aceasta oja dar oricat de mult m-am straduit nu mi-a iesit deloc conform realitatii in poze. Nu e nici pe departe atat de rosie ci are un subton albastru superb care totusi se vede putin mai bine in a doua poza. Mai bine va duceti sa o vedeti cu ochii vostri in magazin :)) Arata minunat pe unghii, are un luciu superb si e opaca chiar si din primul strat. O gasiti la pretul aproximativ de 8 lei.




Farmasi no.65

Daca va plac nuantele de ciocolata pe unghii aceasta este oja perfecta pentru voi. Este un maro cu o usoara tenta roscata, o ciocolata amaruie perfecta! Si aceasta oja are un luciu superb, este opaca din 2 straturi. Se usuca potrivit de repede insa nu exceleaza la rezistenta. Una peste alta, isi merita cei 5 lei!




Isabelle Dupont R110

Daca n-ati incercat pana acum ojele de la Lady's, eu vi le recomand cu drag. Sunt disponibile o multime de nuante, la preturi mai mult decat acceptabile. O gasiti acum la reducere la pretul de 3.71 lei!




 e.l.f. - Rosy Raisin

De la Elf nu am decat doua oje, dar aceasta m-a cucerit de la prima pensula. E drept ca lasa de dorit in privinta rezistentei, dar formula acesteia se aplica chiar frumos, are un luciu placut si cel mai important, nuanta e superba! Eu am achizitionat-o anul trecut, dar de atunci n-am mai vazut aceasta nuanta pe stoc....Bummer! Gasiti acum ojele elf la pretul de 14 lei. 



Miss Sporty - Khaki Force

Nuanta asta este cu siguranta perfecta pentru toamna. Mie mi se pare ca arata fabulos in combinatie cu auriu. Despre oja n-ar fi prea multe de zis, se aplica frumos, se usuca repejor, rezista decent. O gasiti la un pret aproximativ de 6 lei.





Ca o mentiune, desi nu se incadreaza in categoria budget friendly, a trebuit sa va arat si oja mea preferata sezonul asta, Tease-y does it, de la Opi. Particulele alea ma fascineaza de fiecare data cand o port!





Buuun, am incehiat cu propunerile! Urmeaza partea mai "grea" dupa cum v-am informat din titlu....Cam astea sunt dorintele mele in materie de oje in momentul de fata....

Essence - Date in the moonlight


Essence - Walk on the wild side


Illamasqua - Charisma


OPI - Unfor-greta-bly blue


Opi Indulgence


Essence - Oh my glitter


Maybelline Color Show - Wined and dined


 KBShimmer - Quantum Leaf 


Elf - Fairy Dust - pentru amatoarele ojelor cu flakies, gasiti acum aceasta oja pe http://www.eyeslipsface.com.ro



Cam asta a fost postarea de astazi! Sper ca nu v-am dat prea multe idei :)) V-am pupat!

20 de comentarii :

  1. Si eu am ramas cu gandul la Flormar M109. Initial imi placea M111, dar cred ca e totusi prea inchisa pentru mine. Poate data viitoare cand ajung la stand mi-o iau. Ultima data m-am cadorisit cu Supershine 21 si cu 394. Sunt superbe amandoua, ti le recomand daca nu le ai deja.
    Si elf rosy raisin e f frumoasa, cred ca am ceva asemanator de la Golden Rose Paris.
    Dintre alegerile tale, cred ca as vrea Date in the moonlight, Charisma si Wined and Dined. Dar mi-am promis mie ca nu mai cumpar oje o vreme.
    Superbe toate pozele, ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac toate. Cred ca incep sa dezvolt o mica obsesie pentru oje. Tot ce vad trebuie sa am. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de colorata este aceasta postare, exact pe placul meu :) Care imi place dintre oje? Oare care...clar toate, greu de ales dintre atatea frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac cele de la Essence...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce top coat folosesti? Sunt asa lucioase unghiile tale....superb :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia B. (www.iuliabadita.ro)20 septembrie 2012 la 20:32

    Si eu sunt innebunita dupa ojele rosii in perioada asta. Habar n-am de ce :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce nuante ai ales...exact pe gustul meu majoritatea! Si te rog fa mai repede postarea cu pozele ca ma imbolnavesc :))
    Pups

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred că am văzut o ojă în această postare care să nu îmi placă.Însă "Tease-y does it" este superbă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte faine propuneri! Ce fotografii frumoase!
    Asta da wishlist,imi plac toate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult! Supershine 21 nu o am dar e in mod cert si aia pe lista mea de cumparaturi, din ce am vazut in poze pare foarte speciala!

    RăspundețiȘtergere
  11. E boala curata asta cu ojele, odata ce te-a cuprins nu mai scapi :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca iti place postarea :) Eu patesc ceva de genul cand intru in magazine, imi plac aproape toate si imi e foarte greu sa ma hotarasc ce sa cumpar, fara 2-3 imi e imposibil sa ies! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. da, cele din noua colectie sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  14. In pozele astea nu am folosit niciun top coat, lucesc asa pentru ca am facut pozele imediat ce am aplicat oja...De obicei folosesc top coat-ul Impala de la Lady's sau un top coat de la Moyra, nimic prea fancy!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur mult ca ti-au placut alegerile mele, tease-y e si preferata mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. I am really loving the theme/design of your website. Do you ever
    run into any web browser compatibility problems?
    A small number of my blog visitors have complained about
    my site not operating correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any solutions to help fix this issue?

    my site; raspberry ketone diet reviews

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...