duminică, 16 septembrie 2012

Tag: 7 lucruri

Pentru astazi, ca tot e duminica -  vreme de relaxare, m-am hotarat sa preiau un tag de la Lauren's Caffe, tag pe care l-am citit la multe dintre voi si mi-a placut. Drept sa va spun nu imi face mare placere sa impartasesc lucruri despre mine, dar cumva tagurile astea ma indeamna la rele:)) So let's begin...


7 lucruri ciudate despre mine

- sunt momente cand pot sa petrec ore bune cautand ceva potrivit cu care sa ma imbrac pentru ca in final sa ma enervez atat de tare incat sa nu mai ies nicaieri si sa stric si cheful celor care ma asteapta ;
- nu imi place sa ascult muzica daca nu se aude bine, oricat de mult mi-ar placea o melodie;
- vorbesc foarte rar la telefon si doar daca este neaparat necesar, in rest ma enerveaza la culme - daca nu am chef sa vorbesc e foarte posibil sa nu raspund nimanui zile intregi;
- sunt atat de disperata dupa lacuri de unghii incat prima intrebare pe care mi-o pune tata cand ma suna este : "iar te dai cu oje?"
- nu ma uit la televizor....deloc :|
- fondul de ten este indispensabil pentru mine, nu prea ies din casa fara sa ma dau cat de putin;
- sunt nemultumita mai mereu, daca ceva nu iese perfect, sau macar cum mi-am imaginat eu e tragedie curata.

                                                                                    7 lucruri pe care nu le suport


- rujul pe buze - am cateva dar le folosesc din an in pasti;

- sa spal vasele, din nefericire n-am incotro;
- nu suport sa ma trezesc tarziu, am senzatia ca am pierdut din start toata ziua;
- gelozia;
- nu suport niciun fel de insecte, daca merg prin iarba am senzatia criminala ca merg pe mine sute de lighioane;
- sa stau la coafor, nu am absolut deloc rabdare;
- nu suport hainele prea stranse pe corp, sunt innebunita in schimb dupa tot ce e lejer si comod

                                                                                 7 lucuri fara de care nu pot sa traiesc

- cele evidente :)))) aer, apa si mancare ;
- familia mea, banuiesc ca n-are rost sa dau prea multe detalii aici;
- dulciuri, viata e cu siguranta mai frumoasa datorita lor :D ;
- ojele mele, of course ;
- gel de dus, in permanenta trebuie sa am cateva de rezerva;
- calatoriile, sunt pentru mine ceva esential, imi e foarte greu sa stau prea mult intr-un loc - ma deprim;
- aparatul foto si calculatorul - ambele ocupa o parte importanta din viata mea.

Si gata!!! Cam astea au fost lucrurile despre mine...
Stiu ca au fost destule persoane care au facut acest tag, de aceea nu nominalizez pe cineva anume ci va rog daca va place sa il preluati pur si simplu.

Kisses!



4 comentarii :

  1. Tocmai am descoperit blogul tau, si este super.
    Te urmaresc cu drag!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit! Ma bucur mult ca iti place! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poza frumoasa ai pus. Nici mie nu imi place deloc sa spal vasele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a părut bine să citesc şi să găsesc o mică poate chiar mare perfecţionistă. Îmi place când găsesc astfel de oameni.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...