luni, 17 septembrie 2012

This is the new *hit

Hello, hello! Astazi am pregatit pentru voi o postare mai speciala, care va fi inceputul unei intregi serii cu titlul "Inspired by...a music video". M-am hotarat sa incep acest proiect pentru a mai elimina putin din monotonie si sper din tot sufletul sa va placa, sa ma sustineti si bineinteles sa veniti cu sugestii. As vrea sa reusesc sa fac o astfel de postare o data pe saptamana dar bineinteles ca asta depinde in mare masura si de feedback-ul vostru! 
Buun, acum ca introducerea a fost facuta am ajuns si la videoclipul de astazi. Imi era dor de ceva "dark and vampy" asa ca am ales sa incep aceasta serie cu un clip destul de controversat si anume This is the new *hit de la Marilyn Manson. Dar mai bine va las cu pozele...



 Imi pare rau ca nu am facut poze la toate produsele folosite dar o sa vi le enumar: oja rosu sangeriu no name, oja rosie cu sclipici Golden Rose, oja Moyra numarul 80, top coat Moyra si decoratiuni sub forma de perluta negre. Manichiura este destul de simplu de realizat, am aplicat un strat din oja rosie, am lasat sa se usuce, apoi am creat un gradient impreuna cu oja Moyra 80 si lacul cu sclipici de la Golden Rose. Am sigilat cu top coat si gata. Pe unghia accent am aplicat perlutele in forma de cruce pe lacul inca umed si am asteptat sa se usuce. Si cam asta e tot!


Si urmeaza mai multe poze.....








Sunt foarte curioasa ce parere aveti! Stiu ca e ceva mai non-conformist, dar tocmai asta e si ideea. Recunosc ca n-as purta tocmai oriunde aceasta manichiura, dar pentru o seara rock, halloween sau petrecere nebuna mi se pare ideala!

Si acum va rog pe voi sa veniti cu pareri, reclamatii :)) si sugestii! Ce videoclip ati vrea sa fie inspiratia de saptamana viitoare ?

V-am pupat!

32 de comentarii :

  1. Li se potriveste perfect titlul!:X:X
    Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine, desi sunt cam pretentioase, cum ziceai si tu, merg doar la ocazii. Nu ti-au cazut bilutele repede?

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca this is the new shit!!! :)) Sunt super unghiile, sper sa continui acest proiect <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Super faina manichiura.....ar fi fost tare si un filmulet....Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesanta ideea,dar mai ales manichiura. Abia astept urmatoarea manichiura inspired by a song!

    RăspundețiȘtergere
  6. wow....superbe :D
    next song : lady gaga-bad romance :D
    puuup

    RăspundețiȘtergere
  7. Excelente. Arata superb. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. wow! thats amazing!I am following you, follow me back please?
    kisses
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand am vazut manichiura pe Facebook, fara sa citesc postarea ta m-am gandit automat la Marilyn Manson. Foarte reusita manichiura. Imi place mult inspiratia ta. Abia astept sa vad urmatoarele!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai, cat imi place melodia asta! Si manichiura ti-a iesit de geniu ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa e, cad destul de repede, mai ales daca mai ai si activitati casnice :(

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Multumesc!! Voi continua cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, nu ma incumet inca la tutoriale :D poate mai tarziu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur ca iti place! Sincer si eu de abia astept, e chiar distractiv :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow, i'm so glad you like it! Thanks for being my new follower!

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar că ar face senzaţie în seara de Halloween! :D Nu ştiu de ce, dar m-am gândit instant la un clip de-al lui Katy Perry când ai zis de săptămâna viitoare. California Girls poate? :D

    RăspundețiȘtergere
  17. N-ai idee cat ma bucur sa aflu asta! :D Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  18. :D Ma bucur mult ca iti place! Saru'mana!

    RăspundețiȘtergere
  19. UU, daa, suna bine! Vesel, colorat, sexi, jucaus....all inclusive :))) Chiar o provocare!

    RăspundețiȘtergere
  20. your nails Rocks!!!
    I invite you to follow my blog on http://laviecestchic.blogspot.com hope that you like it!!
    Kisses Marika

    RăspundețiȘtergere
  21. super tareee.:X imi place blogul tau.. imi clatesc si eu ochii cu oje ca eu nu mai pot folosi nimic pe unghii

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...