duminică, 30 septembrie 2012

Nails "Inspired by a video" - Domino

A mai trecut o saptamana cu pasi repezi si iata ca a venit iarasi momentul pentru postarea " Inspired by a music video". De data asta am avut ca sursa de inspiratie videoclipul lui Jessie J - Domino si am ales sa reproduc exact manichiura pe care ea a purtat-o. Mi-a placut combinatia de negru cu auriu si a fost o manichiura chiar usor de realizat multumita benzilor adezive pentru unghii. Va las cu pozele: 









Sunt curioasa ce parere aveti? Ati purta o astfel de manichiura? Astept in continuare propunerile voastre!
Tema saptamanii viitoare va fi videoclipul Bad Romance - Lady Gaga :D
V-am pupat!

23 de comentarii :

  1. Imi place mult ideea, o salvez si o voi incerca si eu candva! Si iar vin eu cu intrebarile incomode: cam cat au rezistat neatinse benzile? Eu le-am folosit o singura data, a 2-a zi deja se desprindeau. Poate gresesc eu cumva, mi-ar prinde bine ceva sfaturi. Ma gandesc ca ar fi trebuit sa am grija sa le tai nitel mai scurte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumoasa si nu pare greu de realizat :)
    PS: mai am 2 propuneri :D Dev- in the dark si Rihanna - love the way you lie :)
    sper sa iti placa si astea 2
    te puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Super suuuper ideea ta! Nu m-as fi gandit la aceasta "paralela" .:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceasta manichiura am vazut-o si la Fergie dar in combinatie alb si negru, dar varianta ta parca imi place mult mai mult! Abia astept sa vad cum te inspira melodia lui Lady Gaga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi nu ma omor dupa muzica lui Jessie J. imi place tare mult de ea si vocea ei :X:X Manichiura e superba, nu cred ca exista vreun model pe care sa nu-l reusesti sau sa nu se vada bine :)) Trebuie sa imi iau si eu niste benzi, am zis ca-mi iau, dar tot timpul uit :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu una as purta, chiar o sa incerc modelul acesta zilele urmatoare ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi place cum ti-ai facut unghiile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult de tot! Te pupacesc si sa-ti iei cat mai repede benzi, n-ai idee cate modele interesante poti creea cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! Deocamdata nu m=am hotarat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru propuneri! Foarte interesante amandoua :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca iti place....cat despre benzi, intr-adevar se desprind cam repede. Daca le tai exact la dimensiune si folosesti un top coat din ala mai consistent e posibil sa tina mai mult..In cazul meu oricum nu prea rezista nicio manichiura mai mult de doua zile, poate doar in cazuri extreme daca imi place prea mult :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Tot spun ca-mi pun bani pe card, dar uit, trebuie sa-mi iau si un bb cream, le iau pe amandoua saptamana viitoare :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow, foarte frumos si stylish!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...