vineri, 28 septembrie 2012

Geometry pattern

Dupa cum v-am informat pe facebook, astazi e timpul sa va prezint o noua manichiura. Vroiam de mult sa incerc un model de acest fel, si fiindca nu este nici foarte greu de realizat, am trecut la fapte. Si aceasta e manichiura : 


Pentru aceasta manichiura am avut nevoie de 3 nuante minunate de la Avon si nu in ultimul rand de banda adeziva pentru unghii pentru a realiza modelele. E foarte simplu, in primul rand aplicati o baza pe care o lasati sa se usuce complet ( in cazul meu nuanta cea mai deschisa) iar apoi aplicati banda in forma pe care vreti sa o dati, pictati apoi in spatiile libere si dezlipiti-o inainte ca oja sa se usuce. Astfel veti reusi sa pastrati marginile cat mai drepte. Cateva dintre voi m-au intrebat de tutorial, sper ca intr-un viitor apropiat sa va pregatesc si asa ceva :P


Am folosit urmatoarele oje: Avon sequined turquoise, Avon sea breeze si Avon licorice.


Iar acum va las cu manichiura....


 

Sooo, let me know what you think! :*

18 comentarii :

  1. Vai ce-mi plac, vai ce-mi plac :X Nu stiam ca sunt atat de misto ojele de la avon, cand o sa imi fac timp o sa incerc si eu modelul, arata super :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelenteee! Vreau si eu benzi, vreau si eu benzi. :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe sunt aceste oje Avon, dar si modelul este foarte special. Cat timp ti-a luat sa faci aceasta manichiura?

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Superbe! Si eu as vrea sa incerc un model geometric, am ceva cu geometria la bijuterii si manichiura! In scoala, nu era musai preferata mea! :)) Ma intreb, prin benzi pentru manichiura te referi la cele subtiri ca un fir? Si pentru portiunile mai late ce ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe, asa cum ziceam si pe Fb :D oficial sunt un fan infocat al blogului tau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc muuult! Chiar sa incerci modelul, nu e greu deloc :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca iti place :) Sa stii ca nu mi-a luat foarte mult, mai mult am asteptat sa se usuce primul strat :)) Sa zic cam 20 de minute....

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult! Da, le alea subtiri ma refer, le-am aplicat si dupa aia am pictat in spatiile goale, au fost mai mult ca un sablon :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Wowwwww! Foarte frumoasa manichiura, iar albastrul acela mai inchis e superb!! Tre sa-mi iau si eu benzi din astea :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult de tot! Si eu imi doream de mult banda din asta si acum vreau sa experimentez cat mai mult cu ea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Modelul de pe inelar mi se pare cel mai frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne ce frumos ti-a iesit! Cred ca ti-a luat o gramada de timp. :D Eu nu as avea rabdare, asa ca apreziez si mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc din suflet! Ma bucur mult de tot ca iti place. Da, mi-a luat cv timp dar adevarul e ca imi si place! :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...