joi, 20 septembrie 2012

Pink Box - Editia de septembrie

Cu o mica intarziere, m-am hotarat totusi sa fac si postarea asta, in caz ca mai sunt persoane curioase in legatura cu Pink Box-ul lunii septembrie. Este prima oara cand comand o astfel de cutiuta, in mare masura pentru ca am fost foarte incantata de continutul editiei de august. Va spun inca de la inceput ca nu sunt adepta genului asta de cumparaturi, mai ales in Romania, unde fiecare banut conteaza, dar cu toate astea m-am riscat si am comandat...Cred ca de vina e nevoia de adrenalina :))) 
N-are rost sa va mai spun cum am stat cu sufletul la gura in asteptarea miraculoasei cutiute roz. Am fost placut surprinza cand m-a sunat curierul marti dimineata exact cum fusese promis. In cateva minute am avut pachetul si l-am desfacut cu nerabdare. Primul lucru care mi-a atras atentia (si nu numai mie, domnul mâţ era mai mai sa intre in cutie ) a fost mirosul ademenitor al tartei parfumateYankee Candle.  Incantarea mea a atins cote maxime cand am vazut cutiuta...atat de rooooz si cu o ilustratie extrem de simpatica. Am ridicat capacul, am desfacut fundita si.....nu gasesc niciun cuvant potrivit pentru senzatia din acel moment :)) Cele care ati comandat cutiuta probabil stiti despre ce vorbesc. Si iat-o!



Primul lucru care mi-a venit in minte a fost "Asta e tot?" Teoretic in cutie se gasesc 2 produse full-size, o crema de fata de la Danielle Laroche si tarta parfumata Yankee Candle. Practic, eu chiar nu cred ca cineva ar putea sa pretinda ca acea tarta e un produs de baza intr-o astfel de cutiuta, oricat de frumos ar mirosi.  Buun, si mai ramanem cu produsele sample, 3 la numar, din care ultimul nici nu cred ca ar trebui luat in considerare, ci mi se pare aruncat asa de umplutura. E vorba despre un esantion dintr-un tratament leave-in pentru par de la Henna Plus, o mostra dintr-un serum Cellufirm Drops Mario Badescu si STUPOARE!!! o amarata de mostra de parfum Giordani Gold. Asa...si.....asta e tot!

Dar hai sa le luam pe fiecare in parte la puricat.

Dupa cum am stabilit, produsul de baza al cutiutei este crema de fata anti stress Danielle Laroche. M-a deranjat modul ostentativ in care era lipita eticheta cu pretul pe aceasta, atat timp cat acest lucru era deja mentionat in cartonasul cu descrierea. Si ca sa nu fie asta tot, daca aveti curiozitatea sa faceti cateva cercetari online, puteti afla ca cel mai probabil acesta nu este pretul ei real, ci un pret umflat intr-un mod nesimtit de distribuitor. Nu dau vina neaparat pe cei de la Pink Box pentru acest lucru dar cred ca ar trebui sa fie mult mai atenti in ceea ce priveste alegerea colaboratorilor. Un alt lucru care nu mi s-a parut normal, e ca nu toata lumea a primit acelasi produs.  Ignuanita mentiona ieri in postarea ei pe acelasi subiect ca a primit in locul acesteia o crema de zi cu SPF. Pai ori e laie, ori balaie?
Nu cred ca are rost sa mai intru in detalii asupra faptului ca aceste creme nu sunt nici pe departe potrivite tuturor tipurilor de ten si mai contin si o lista intreaga de ingrediente posibil iritante.


Al doilea produs este crema reparatoare si regeneranta pentru par Henna Plus. Nu am un par uscat asa ca acest produs nu imi e folositor dar sunt totusi curioasa ce poate face. Nu am mai incercat produsele Henna Plus dar mi se par foarte interesante. M-as fi bucurat mult ca produsul full size sa fie unul pentru par dar asta e :)


 Mario Badescu Cellufirm Drops este un serum pentru prevenirea imbatranirii pielii potrivit pentru un ten sensibil mixt-uscat. Desi eram foarte curioasa sa incerc produsele Mario Badescu, acesta nu este deloc potrivit pentru mine. Ii voi acorda totusi o sansa. 


Despre asta n-are rost sa mai vorbesc. 


 Tarta parfumata este cu siguranta produsul care m-a incantat cel mai mult, miroase foarte frumos si m-a ajutat sa ma relaxez si sa reflectez la aceasta experienta. A meritat sau nu afacerea?


Eu recunosc ca am ramas cu un gust oarecum amar dar nu exclud posibilitatea de a o mai comanda pe viitor, desi cu siguranta data viitoare voi astepta tura a doua de livrari.  Sunt constienta ca nu putem fi multumite de toate produsele, pana la urma asta e scopul - sa experimentam, daca un produs nu ni se potriveste suntem libere sa-l oferim altei persoane. Problema in cazul de fata e totusi de alta natura. Conceptul este unul dragut,  design-ul cutiutei merita nota 10 cu siguranta, atentia la detalii e de remarcat...dar atitudinea ramane tipic romaneasca.

Voi ce spuneti? Ati comandat vreodata Pink Box sau sunteti tentate? Este vreun produs care va atrage din aceasta cutiuta?





20 de comentarii :

  1. Eu nu cred ca imi voi comanda vreo cutiuta de acest gen prea curand..pana acum nu m-a convins niciuna. In plus, daca imi trebuie ceva prefer sa imi cumpar eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. abia ce ti-am descoperit blogul - foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am gândit să comand luna asta având în vedere cutia de luna trecută... şi mă bucur că am aşteptat. Cred că aşa voi face de acum înainte, voi aştepta a doua tură de livrări ca să-mi dau seama dacă merită sau nu. Plus că vroiam s-o comand ca s-o fac cadou, dar produsele nu-s deloc potrivite persoanei respective. Păcat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai citit comentariul meu la postarea Iguanitzei? Nu are rost sa-l copy-pastuiesc aici, e despre cremele/produsele La Duchesse.

    Si ca sa comentez si despre cutiile minune... Eu am comandat una acum cateva luni, nu Pink Box, cred ca Beauty Box. Continutul a fost ok (o oja China Glaze, un fard, o punga de cereale Fitness, o mostra de sampon), dar tot am ramas dezamagita. Atunci m-am hotarat sa nu mai comand nici o astfel de cutie surpriza, mi se par bani aruncati aiurea. Trebuie sa vad si eu ce a continut Pink Box-ul din august.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca sunt mult mai atrasa de conceptul de conceptul ala al cutitutei verzi (nu stiu cum ii zice, dar stiu ca e numai cu produse naturale).
    E pacat, si nu isi merita investita.De banii aia cred ca iti luai ceva mult mai frumos..

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am comandat numai prima cutie , apoi chiar nu am mai avut nevoie de celelalte produse din urmatoarele !

    RăspundețiȘtergere
  7. Primul meu comentariu pe acest blog:)
    Nu am comandat niciodată o astfel de cutie. In opinia mea nu se merită atat timp cât nu eşti sigură de conţinutul său.
    Conceptul e bine-venit.Executia lasa de dorit.E facuta in grabă şi evident conduse de persoane mult prea nepregătite pentru asta.În urmă cu 3-4 ani probabil că ar fi avut alt impact.Nu existau prea multe bloguri care informau consumatoarele.Cred că pot să asemăn o cutie cu un ou Kinder.Că sigur toată lumea a trecut când era mică prin dezamăgirea că nimereau un puzzle şi nu o jucărie.
    Singurul produs care pot spune că îmi place în această cutie este lumânărica parfumată.Restul sunt dispensabile pentru mine.


    pupici şi îmbrăţişări


    -R

    RăspundețiȘtergere
  8. nici eu nu auzisem de produsele Henna Plus pana acum... crema asta leave-in se lauda ca nu ingrasa parul, eu am folosit-o ieri dimineata si pe la pranz deja aveam un par destul de... slinos :)) Deci ingrasa parul si il face sa para nespalat :)) Sau poate ca n-am aplicat-o eu cum trebuie-
    Avand in vedere ca mi-am decolorat parul si a devenit destul de uscat, crema mi-ar fi potrivita.
    Mostra Giordani e o gluma proasta :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu eram foarte tentata sa o comand pentru ca mi-a parut rau ca nu am comandat-o pe cea din august. Dar am zis ca astept sa vad ce contine cutiuta din aceasta luna si...spun pas. ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu vroiam sa mi-o comand din prima tura dar nu stiu de ce am zis sa astept sa vad ce contine si apoi sa mi-o comand si bine am facut :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, ai dreptate, cam lasa de dorit cutiutele astea. E mai bine sa mergi la sigur si sa iti cumper ce stii ca ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, ai fost inspirata! De acum m-am invatat si eu minte :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Am citit acum comentariul...asa o idee mi-am facut si citind lista ingredientelor..in plus, la cat de parfumata este crema asta imi e si frica sa o mai incerc, am un ten extrem de sensibil si n-as vrea sa starnesc probleme inutile!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, de acum o sa-mi fie invatatura de minte! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Daa, cred, si eu m-am lecuit :)) Din prima tura nu mai am curajul sa comand!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine ai venit! Fiecare comentariu pe care il primesc ma bucura foarte mult!! :* Sunt in totalitate de acord cu ceea ce ai scris iar comparatia cu oul Kinder e foarte buna! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmm, eu nu am deloc un par uscat, ci din contra....O sa incerc sa o aplic doar la varfuri sa vad ce se intampla :D Chestia cu mostra Giordani a fost cireasa de pe tort, e bine ca mai avem puterea sa facem haz de necaz :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai fost foarte inspirata! De acum mi-a fost invatatura de minte :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, asta e, am mai invatat si eu o lectie :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...