vineri, 7 septembrie 2012

Friday I'm in love: China Glaze Rare and Radiant

Dupa cum ati putut observa si din titlu, postarea asta va fi despre superba oja China Glaze, Rare and Radiant. Am asteptat-o cu mare nerabdare si iata ca in cele din urma a ajuns in mainile mele. A fost dragoste la prima vedere. Despre ojele China Glaze nu cred ca mai are rost sa vorbesc, le cunoaste mai toata lumea. Le puteti achizitiona in Romania de pe BeautyInTheBottle, si va asigur ca nu veti regreta. 
Rare and Radiant, face parte din noua colectie pentru toamna New Bohemian Luster Chrome alaturi de alte 5 oje superbe. Daca tanjeati cumva dupa Peridot de la Chanel, Rare and Radiant este "clona" perfecta, la un pret mult mai accesibil. Dar de ce sa mai lungesc vorba, va las cu imaginile. 





 E superba, nu-i asa? Se aplica foarte usor, si destul de uniform. Este transparenta intr-un singur strat, dar dupa al doilea arata total diferit, dupa cum puteti observa si in poze. Datorita formulei sale metalice, se observa putin darele lasate de pensula, dar nu e ceva deranjant, cu putina rabdare puteti obtine un rezultat perfect. Se usuca destul de repede si are un luciu superb!





Asadar, voi ce spuneti? Va place Rare and Radiant, sau acest gen de oje nu sunt pe gustul vostru? Astept cu drag parerile voastre...V-am pupat!

16 comentarii :

  1. Este superba nuanta. Mi se pare ca se potriveste perfect cu acest anotimp. :):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba oja. Mai exista o copie a ojei Peridot de la Chanel, se numeste s-he Stylezone 317 si se pot cumpara exclusiv la DM, la un pret foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa zic ca-mi place oja, dar nici nu-mi displace, e foarte ciudat sentimetul. Cred ca cel mai mult imi place sa o vad la altii, dar nu pot sa o vad la mine, daca are vreun sens =)))) Se vede foarte frumos pe unghiile tale :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba! Si eu tocmai am facut rost de o copie a Peridot-ului: Catrice Genius in the Bottle! De abia astept sa o port.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, da, asa e, si eu am aceeasi parere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, cred ca o stiu, sunt o multime de copii dupa celebrul Peridot :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaa, cunosc sentimentul :D Asa sunt eu cu manichiura french, imi place la altii dar pe unghiile mele n-o suport :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Daa, seamana foarte bine si aia :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Este superba si i-ai facut poze pe masura! :) Cred ca si numele i se potriveste perfect... si pana la urma cedez si iau si eu macar o oja din colectie :D

    RăspundețiȘtergere
  10. O port pe unghii chiar acum!:X I-am facut si eu swatch pentru maine, e fenomenala!:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Uuu, de abia astept sa o vad si la tine :D

    RăspundețiȘtergere
  12. i dont know maybe you like my style...
    fran


    NEW LOOK: PARADISE
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/paradise.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Varianta mai ieftina de la Peridot chiar merita banii.Oricum daca CG o sa imi mia permit ( cu chiu cu vai, dar totusi...) Chanel ramane doar un vis.

    RăspundețiȘtergere
  14. iulia b. (www.iuliabadita.ro)12 septembrie 2012 la 13:07

    Superba! <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am un dupe de la Essence. Inca nu l-am desfacut. :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...