luni, 24 septembrie 2012

Nails "Inspired by a video" - California Gurls

E luni, e timpul pentru o alta manichiura " Inspired by a video". Multumesc fetelor pentru sugestii, mi-a placut mult ideea Oanei asadar Katy Perry sa fie! California Gurls este un videoclip extrem de colorat, jucaus si sexi in acelasi timp si am avut ceva batai de cap pana sa ma hotarasc asupra modelului si mai ales a culorilor. Dupa cateva incercari esuate am hotarat ca cea mai buna solutie ar fi o manichiura marble, cu muuult roz. And there it is:



N-aveti idee cat m-am chinuit pana mi-a iesit asa :))) si in final tot n-am fost complet multumita. N-am mai avut nici rabdare sa imi curat cuticulele, asa ca va rog sa ma scuzati :D Imi plac in schimb foarte mult culorile si cum se imbina, parca ar fi niste bomboane. Acestea au fost ojele folosite:


Si acum mai multe poze cu manichiura....



 Desi pare relativ simpla, tehnica water marble necesita o multime de rabdare si cel mai trist e ca se face multa mizerie.Desi in teorie lucrurile sunt clare, practic e putin mai complicat. Am avut vreo trei incercari esuate pana am ajuns la acest rezultat. Conteaza foarte mult ca ojele alese sa se usuce mai greu pentru a avea timp sa va desenati modelul in apa; o alta regula importanta este sa aplicati intotdeauna o baza alba.



Si in caz ca nu vi-l mai amintiti, acesta e videoclipul! 


Sper ca m-am apropiat cat de cat de idee si mai ales sa va placa!
RalDiaconescu, va urma cu siguranta si interpretarea pentru Lady Gaga - Bad romance, momentan am considerat necesar sa ies putin din sfera "dramatica" :P

Va pup si va urez o saptamana minunata! Astept in continuare sugestiile, parerile si reclamatiile voastre :D

22 de comentarii :

  1. haha :D chiar astept sa vad :D
    unghiutele tale sunt niste bombonele numai bune de papat :D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguţe au ieşit! :D Nu îmi imaginam modele atât de frumoase când mă gândeam la clip! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Ce multe straturi ai folosit! Arata superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbeee unghiutele tale. Imi place mult rezultatul. :):*

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricat m-as chinuii, niciodata nu o sa-mi iasa. Modelul tau este superb!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-au iesit super :X:X:X De la a treia sau a patra incercare de water marble, mi-au iesit si mie :D E foarte misto tehnica :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte fain le-ai facut! Eu am incercat o singura data si n-a iesit nimic cum trebuia. In momentul acela am zis ca n-o sa mai incerc niciodata, dupa o vreme am zis totusi ca poate...candva voi mai face o incercare. Acum ca mi-ai amintit cata mizerie se face, sunt sigura ca nu vreau sa mai incerc! :)) Sunt dragute culorile alese, chiar ca unghiutele tale seamana cu niste bombonele :) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu rabdare trebuie sa iasa pana la urma! Multumesc frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur mult ca iti plac! :D Tehnica e super intr-adevar, doar ca necesita ceva timp si rabdare :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc tare mult! Eu totusi zic sa mai incerci, rezultatul merita! :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow, ti-au iesit minunate! Eu am avut 1-2 incercari de water marble, de obicei obtineam un model frumos doar pe o unghie din 5 :D Dar voi mai exersa, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur mult ca iti plac! Nu renunta, intr-un final trebuie sa-ti iasa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Absolut superbe! Am vazut multe modele marble nails dar asta e maxim , unghiile arata impecabil , ai muuuulta rabdare :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne, ti-au iesit genial! Eu acum te-am descoperit si imi place la nebunie blogul tau <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult de tot! Ma bucur enorm ca iti place blogul meu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...