miercuri, 5 septembrie 2012

NOTD: Ready for fall

Astazi am pregatit o manichiura in ton cu anotimpul in care ne aflam oficial de cateva zile, minunata toamna. Nu stiu voi cum sunteti, dar mie imi place sa imi asortez oarecum manichiura cu vremea de afara. Toamna imi plac culorile calde, inspirate din natura: verde, auriu, grena, aramiu...
Pentru manichiura de astazi am folosit doua oje: un grena sidefat de la Impala, si un lac Golden Rose cu particule. Rezultatul final arata cam asa:


M-am gandit sa va arat si cum arata oja de la Impala simpla. O cumparasem de ceva vreme dar pana azi nu am folosit-o pentru ca nu mi se parea deloc potrivita pentru vara. Dar iata ca astazi a venit si vremea ei. Mie imi place foarte mult cum arata si are un luciu superb. O puteti gasi pe site-ul Lady's si are numarul 37. Se aplica destul de bine desi e putin cam groasa pentru gustul meu si se usuca putin mai greu din aceasta cauza. Asa arata aplicata in 2 straturi, dar e opaca si dintr-un singur strat, daca reusiti sa o aplicati uniform.



Desi imi placea foarte mult si simpla, pana la urma m-am hotarat sa o completez cu un lac cu particule de la Golden Rose,  numarul 169. Ei, ce parere aveti, va place rezultatul final? Eu una sunt innebunita dupa combinatiile de acest fel. Desi nu prea am reusit sa surprind asta in poze, va informez ca minunatele particule aurii au si reflexe verzi si rosiatice, in functie de lumina si unghiul din care sunt privite. Desi formula ojei nu este una extraodinara si nu are nici pe departe luciul celei de la Impala, per ansamblu mie imi place cum arata si sunt multumita de rezultat.





Cam asta a fost si postarea de astazi, astept cu drag parerile voastre!

15 comentarii :

  1. Particulele aurii arata exceptional pe oja Impala, este o combinatie absolut perfecta si potrivita pentru acest sezon.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superb, elegant! Mi se pare potrivita si pt Craciun! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa stii ca m-am gandit si eu la chestia cu Craciunul! :P

      Ștergere
  3. Bine te-am gasit!
    Imi place si mie combinatia, iar unghiile tale sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Of, de cand ma chinui sa gasesc si eu ojele astea de la
    Golden Rose, si nimeni nu le are prin magazine :(
    Poti sa imi zici si mie unde ai gasit-o te rog? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Banuiesc ca te referi la cele Scale Effect, pe alea nu le gasesc nici eu nicaieri :(. Desi seamana asta nu e din gama aia, am gasit-o la un magazin oarecare de cartier, o am de mai bine de un an...

    RăspundețiȘtergere
  6. Scale Effect sunt tare greu de gasit. :)) Eu mi-am comandat acum una de la Essie, trebuie sa am si eu oja cu fulgi. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Uuu, Essie :X Ojele cu fulgi sunt intr-adevar un must have :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumusica e oja de la Golden Rose. Eu nu am vazut-o pe nicaieri :-?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...