luni, 3 septembrie 2012

Do you like Ice Cream?

Desi oficial a venit toamna eu inca nu m-am obisuit cu ideea si ma bucur in continuare de vremea frumoasa. Acest lucru se reflecta si in manichiura de azi, unde am folosit o culoare care pe mine ma duce cu gandul la o inghetata delicioasa si racoritoare de capsuni.Chiar nu aveam o nuanta asemanatoare de roz si ma bucur mult ca am achizitionat-o. Dar mai bine sa va arat pozele :D



Asa arata in lumina soarelui, are un sidef foarte subtil si placut.


Mie imi place foarte mult cum arata, in special datorita faptului ca este putin sidefata, dar recunosc ca in magazin nu am observat acest lucru, ci de abia cand am ajuns acasa :)) Pe moment am fost putin dezamagita, pentru ca vroiam un roz deschis mat, dar intre timp mi-am schimbat parerea. Mi se pare ca arata foarte frumos asa. Desi nu prea ma impac cu pensula ojelor Farmasi, formula acesteia mi s-a parut acceptabila si s-a aplicat destul de uniform. Eu am aplicat ca intotdeauna doua straturi. S-a uscat repede dar nu pariez pe rezistenta. In plus, sunt sigura ca se va ingrosa repede in sticluta, ca mai toate ojele Farmasi.



Una peste alta, sunt de parere ca merita investiti cei 4 lei pe aceasta oja, chiar si numai pentru faptul ca este o nuanta atat de dragalasa. Mi se pare usor de purtat cam in orice fel de context, chiar si la scoala, ca tot se apropie cu pasi repezi inceputul anului scolar.



 Voua va plac ojele roz?

11 comentarii :

  1. Arata excelent acest rozaliul. Mie cel putin imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Are un luciu aparte, iar culoarea este superbă.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Ve roz dragut! Imi plac ojele roz :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ! Tie cam cat iti rezista oja Farmasi pe unghii ? eu am ceva nuante de la aceasta firma insa imi sare de la varfuri chiar si la cateva ore dupa aplicare, indiferent de nuanta folosita...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu rezista foarte mult, cel mult doua zile...

    RăspundețiȘtergere
  6. iuliab. (www.iuliabadita.ro)17 octombrie 2012 la 16:36

    Yummy, mi-ai facut pofta de inghetata :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am suparat :))) tie iti sta bine cu orice, lady-like, fierce, verde, bloody, negru, nude, holografic, duocrome oriiiiiice? :(

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Eii, nici chiar asa....ide obicei nu prea port nuante in astea nude iar french nici atat :D asa ca am si eu exceptiile mele :))) Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. French nu am zis :))) Eu nu am purtat french niciodata daca stau sa ma gandesc bine, si nude rarut, rarut :) Nu, dar serios iti sta bine cu orice, ai unghii frumoase :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...