marți, 25 septembrie 2012

Nude & purple gradient + flakies

Cand vine vorba de oje sunt comparabila cu o cotofana, ma atrage tot ce-i sclipitor, colorat, ochios. Astfel, in colectia mea nu prea se gasesc nude-uri, iar daca sunt - sunt putine si au ajuns acolo in cele mai multe cazuri din intamplare :D Cam asta este si povestea ojei de astazi, Perfectly Flesh de la Avon, pe care am castigat-o saptamana trecuta pe blogul Alinei - cosmeticsalltheway. Premiul a mai cuprins si un exfoliant cu vanilie de la Avon care intamplator chiar se afla pe lista mea de dorinte de ceva vreme. Multumesc mult pentru premiu, m-am bucurat sa castig si fiindca oja mi-a placut mai mult decat mi-as fi imaginat am pregatit si o manichiura cu ea.  Si da, n-am rezistat s-o las simpla, desi imi placea foarte mult cum arata, e un nude foarte placut si cald. Iata manichiura....



Am combinat-o cu o oja mov foarte frumoasa si foarte ieftina ;) cred ca am dat 2.5 lei pe ea. Nu e ea extraordinara dar culoarea este chiar minunata. Si fiindca nu prea m-a incantat cum a iesit gradientul - m-am chinuit cu un buretel nu tocmai bun , m-am hotarat sa mai adaug si un strat din oja Seventeen cu flakies. Eu sunt foarte multumita de rezultatul final :) 


Va las cu mai multe poze :D






 V-am pupat, astept cu drag impresiile voastre! :*



23 de comentarii :

  1. Este o combinatie de nuante absolut perfecta. Foarte mult imi place aceasta oja de la Avon, cred ca o sa il am si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. arata demential,imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu mi iese deloc metoda asta :( dar ador efectul si tie ti=a iesit perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata superb, e foarte bine ca ai hotarat sa pui si sclipici :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe unghiutele iar flakies-urile sunt preferatele mele, sunt fanul no. 1. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare atat de delicata manichiura, imi place la nebunie :X Ti-au iesit tare frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa este oja mov :X

    RăspundețiȘtergere
  8. wow, arata incredibil!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. mm, nu e greu deloc, uite un tutorial detaliat aici
    http://www.thenailasaurus.com/2012/04/gradient-nails-picture-tutorial.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, sa stii ca si mie tot delicata mi se pare :) Multu :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasa e si manichiura asta! Trebe sa incerc si eu flakies pe oje deschise, arata f bine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Saru'mana! :D Si eu trebuie sa mai incerc combinatia asta, arata foarte bine flakies peste oje deschise!

    RăspundețiȘtergere
  13. Parca e vintage , parca e din vre-o poveste , suuper

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...