duminică, 23 septembrie 2012

Oja de duminica: Trendy by Cosbell

Oja de astazi zacea in colectia mea de ceva vreme, si din nu stiu ce motiv ciudat, din momentul in care am cumparat-o pana zilele trecute, nu mi-a mai atras deloc atentia. In mare parte de vina e si ambalajul acestor oje - nu-mi place absolut deloc. In plus, nici nuanta nu este una din preferatele mele, multa vreme am trait cu impresia ca tipul asta de oje nu se potrivesc cu pielea mea. Dar iata ca am incercat-o si mi-am schimbat complet parerea. Voi ce ziceti, nu-i asa ca arata bine?



Ce m-a uimit in prima faza a fost faptul ca oja s-a aplicat foarte usor si frumos din doua straturi. Are o consistenta perfecta, nici prea groasa nici prea lichida. In plus, dupa cum se observa si in poze, are un luciu foarte frumos si un sidef placut, distribuit uniform, si care la aplicare nu formeaza dare inestetice. S-a uscat intr-un timp decent si m-a impresionat faptul ca a rezistat cu stoicism pe unghii.  Pozele mele iarasi nu reflecta  in totalitate realitatea, nuanta e putin mai inchisa.


Oja asta m-a facut sa-mi schimb complet parerea despre lacurile Trendy si cu siguranta o sa-mi mai cumpar pe viitor cateva nuante, mai ales ca sunt foarte convenabile, undeva la vreo 6 lei parca. In caz ca v-a placut, aceasta este numarul 40.


V-am pupat! Ne vedem maine cu o noua manichiura " Inspired by a video". Sunteti curioase ce am pregatit? Eu sunt foarte nerbadatoare sa va arat! :*

5 comentarii :

  1. Si eu am aceasta oja :)Sincer am cumparat-o de rusine sa nu plec din magazin cu mana goala,dar cand am incercat-o,am ramas la foarte placut impresionata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba nuanta. Iar ma tentezi ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e mai deosebita decat pare la prima vedere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to shoot you an email.
    I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it develop over time.

    Here is my homepage microsoft registry cleaner

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...