vineri, 14 septembrie 2012

The leaves are falling

Cu pasi repezi iata ca am ajuns deja la jumatatea lunii septembrie... Toamna a inceput treptat sa isi intre in drepturi; diminetile sunt mult mai reci iar frunzele au inceput deja sa capete nuante noi, aramii. Dupa cum v-am mai spus, mie imi place foarte mult toamna si culorile aferente si tocmai de aceea acestea se vor reflecta si in manichiurile mele, so be prepared :P. Pentru astazi am pregatit o manichiura cu o oja superba, recent achizionata de pe Beauty in the bottle, si niste decoratiuni aurii cu reflexe tomnatice - de aici si titlul postarii de azi "The leaves are falling". Si acum pozele...


 Si cam asa arata si minunatia de oja - e vorba de Exotic Encounters din colectia On safari. A fost culoarea care mi-a atras cel mai mult atentia din intreaga colectie si n-am rezistat, a trebuit sa fie a mea, mai ales ca sunt absolut innebunita dupa nuanta asta. Este pur si simplu superba, arata impecabil din doua straturi, se usuca repejor si are un luciu supeeeeerb. Nu regret nicio secunda banii cheltuiti.




 Si acum mai multe poze cu manichiura finala....




 Nu cred ca este tocmai o manichiura de purtat zi de zi, dar este cu siguranta de efect. Mie una imi place foarte mult, totusi daca doriti ceva mai subtil puteti sa aplicati doar pe alocuri aceste particule, pe o singura unghie, sau sa le asezati in orice forma doriti. Eu am optat pentru o aplicare la intamplare, pentru ca am vrut sa se asemene cat mai mult cu niste frunze. Sper ca am reusit cat de cat :D



Cam asta a fost si pentru astazi....astept cu drag parerile si sugestiile voastre. V-am pupat!

19 comentarii :

  1. This is great ;D beautiful colors ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a ramas gandul la aceasta nuanta de oja de la CG, superba! Si accesorizarea e de efect! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, absolut superba este oja dar si manichiura finala. Unde ai gasit particule stralucitoare in forma aceasta? Rezista pe unghii sau cad repede?

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine acele decoratiuni, super faina manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa nunata ojei iar manichiura superbaaaa. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E superba culoarea, iar modelul final foarte interesant! Imi plac mult pozele! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca iti place. Particulele le-am gasit pe tienda.ro , dar nu stiu daca le mai au pe stoc. In modul in care le-am aplicat eu, de-a valma, nu prea rezista. Aplicate strategic cred ca ar avea o viata mai lunga, o sa mai experimentez...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daa, eu sunt fascinata de culoare :X Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos, ma bucur ca iti place! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce frumos ti-a iesit! Imi place si culoarea ojei, de fapt . . .daca stau sa ma
    gandesc, mai toate nuantele de la China Glaze au ceva aparte. <3
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc! Ma bucur ca iti place. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...