joi, 25 octombrie 2012

Are you ready for Halloween? - Bloody stitches manicure

Desi aveam in plan alta postare pentru seara asta m-am hotarat pana la urma sa prezint inca o manichiura din seria Halloween, probabil si ultima. Nu stiu daca voi mai avea timp zilele ce urmeaza pentru asa ceva asa ca sper sa ma iertati :)) O sa va arat cu siguranta manichiura pe care o voi purta eu, asta daca reusesc sa ma hotarasc pana atunci ce sa port. Sper sa nu ajung sa apelez la clasicul "all black" :))) 
Enjoy the pics!

Although my plan was to post something different today in the end i decided to show you another manicure from the Halloween series, probably the last one. I'm not sure i'll have the time for something like that in the following days so i hope you'll forgive me :D I will show you what I'll wear, if i can decide what to paint on my nails until then. I hope I won't stick to the classic "all black" :))
Enjoy the pics!


Yeah, blood is my thing :)) Intotdeauna cand ma gandesc la ceva horror primul lucru care imi vine in minte e sangele. Ma gandesc serios sa incerc o manichiura splatter pentru seara de 31 octombrie.

Yeah, blood is my thing :)) When it comes about horror things blood is always the first that crosses my mind. I'm seriously thinking about trying a splatter mani for the Halloween evening. 



Ei bine, ce spuneti? Ati purta asa o manichiura?

Oh well, what do you think? Would you wear something like that? 

24 de comentarii :

  1. Superbeeee <3<3
    Ce mult imi place manichira. As purta-o clar. :):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Yup! As purta-o!
    Ar mai fi si alta chestie nasoala in afara de sange, dar nu stiu daca e realizabila si nu vreau sa dezgust pe nimeni mentionand-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da!! Dar doar de Halloween, nu vreau sa sperii lumea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place cum ți-au ieșit,fain,fain:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie s ale vada neaparat si otul meu :)) Sigur va ramane uimit si de data asta :))
    Eu cred ca cel mai probabil voi adopta stilul clasic "all black" :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar e creepy. Cum faci "sange;e"? cu pensula subtire, cu pensula ojei, cu cea evantai ??:D

    RăspundețiȘtergere
  7. So creepy. Merge la un machiaj/costum de zombi :). As purta-o, dar doar de haloween.

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, cat de originala este aceasta manichiura. Chiar arata de parca ai unghii crapate si plin cu sange. Exceptional, eu asi purta-o numai ca sa pot sa speriu pe colegi si prieteni :)

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt superbe si esti geniala <3eu cu siguranta as purta asta mai mult decat ceea ce am facut eu :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Super ideea pentru aceasta manichiura, arata chiar foarte interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Las ca e bine si all black :D E varianta practica

    RăspundețiȘtergere
  12. :D Fireste, nici nu vreau sa-mi imaginez cum ar reactiona lumea daca am purta asa ceva si cu alte ocazii :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce scarry sunt!
    M-am uitat acum pe mai multe manichiuri de pe blog si trebuie sa iti spun ca lucrezi foarte frumos, curat si esti foarte creativa. chiar imi place! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. daaaa...as vrea sa vad ce fatza face sefu' :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...