joi, 11 octombrie 2012

Dots and color blocking

Hello hello! Vremea e din ce in ce mai mohorata afara si m-am decis sa va inveselesc putin ziua cu o manichiura colorata si indrazneata. Stiu, nu este deloc in ton cu anotimpul dar in ultima vreme sunt foarte atrasa de culori cat mai tari. Ideea pentru aceasta manichiura am preluat-o de aici, un blog pe care il urmaresc cu mult interes. Toate manichiurile ei sunt superbe!!! Daca urmariti link-ul veti gasi acolo si un tutorial foarte clar cum sa realizati aceasta manichiura. Mi-a placut atat de mult incat m-am hotarat sa o incerc si eu, desigur folosind alte culori. Va las cu pozele mele: 




Am folosit pentru aceasta manichiura trei culori contrastante, in caz ca va intereseaza exact nuantele este vorba despre oja Rimmel 60 Sec - 805 Grey Matter, Rimmel 60 Sec - 825 Sky High si o oja zic eu neon de la Moyra - numarul 56 cred.... E mult mai intensa in realitate decat in poza si ceva mai inchisa...


Si mai multe poze cu rezultatul final...




 Asta a fost si manichiura de astazi, sper ca v-a placut si astept cu drag comentariile voastre! V-am pupat si va astept maine cu una din cele cateva manichiuri pe care urmeaza sa vi le propun pentru Halloween..Sunteti curioase?
V-am pupat!


25 de comentarii :

  1. Ce frumusele! Imi plac culorile pe care le-ai ales, mai ales efectul celor doua oje Rimmel una peste/langa alta. Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce combinatie surprinzatoare! Nu m-as fi gandit sa o incerc. Imi plac. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa mai spun ceva? Nuu! Arata supeeeerb! Culoarea e dementiala!

    RăspundețiȘtergere
  4. este foarte haioasa! mie imi place mult. Sas tii ca si eu in sezonul asta tot spre culori de vara trag :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelente. Imi place foarte mult cum ai combinat nuantele. Frumoase, frumoase. :):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Ma bucur sa aflu ca mai sunt ca mine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt absolut a-d-o-r-a-b-i-l-e!!!! :X:X:X

    http://midsummer-blog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu ce se intampla si cu mine ca de vreo 2 saptamani folosesc numai nuante turbate pe unghiute :)) probabil refuz sa primesc vremea asta urata :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Intr-adevar o manichiura vesela :) Cu unghiutele tale faci sa vina primavara, nu iarna :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaa, pai trebuie sa inveselim vremea mohorata de afara!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai macar unghiutele sa fie doza de optimism necesara zi de zi, ca vremea de afara ne cam dezamageste...

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de amazing e oja Moyra! Am avut si eu multe oje Moyra in liceu, trebuie sa-mi mai cumpar cand merg in Romania :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc! :D Sa-ti cumperi, mie-mi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  14. god, i love your nails!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...