miercuri, 31 octombrie 2012

Essence swatches + layering : Part 2

Dupa cum v-am spus ieri, astazi urmeaza partea a 2-a a postarii cu ojele Essence. Daca ati vazut-o pe cea de ieri sunteti obisnuiti deja cum vor decurge lucrurile. :D Asa ca mai bine sa trecem la poze.

    Essence Color & Go - Modern romance

E o nuanta superba de roz piersica cu particule stralucitoare roz. Se vad mai puternic in sticluta decat pe unghii dar imi place asa. In pozele mele a iesit putin mai roz decat e in realitate. Oja e putin mai transparenta fata de celelalte, asa ca aveti nevoie cam de 3 straturi pentru un rezultat asemanator. Oricum, daca va plac ojele delicate aceasta este alegerea perfecta pentru voi. 




 Nu stiu ce a fost in mintea mea cand am ales sa aplic acest top coat, dar rezultatul mi se pare chiar interesant pana la urma :)) Am folosit nuanta numarul 164 de la Golden Rose.



   Essence Color & Go - Gorgeous bling bling

Oja asta am mai vazut-o pe multe bloguri si probabil ca o cam stiti :D E o nuanta de caramiziu spre portocaliu cu fulgisori aurii. Nu stiu sigur daca imi place chiar atat de mult, in general nu ma dau in vant dupa astfel de nuante, dar imi place mult cum arata fulgisorii. In pozele mele a iesit ceva mai portocalie decat e inrealitate. :D



Daca tot e sa fie bling bling am completat-o cu un top coat stralucitorcu stelute si inimioare. Cred ca am dat vreo 3 lei pe el si e de la CR, nuanta 39 cred.  Am stat ceva sa pescuiesc stelutele si inimoarele dar mi se pare ca arata chiar dragalas, deci s-a meritat :))





Essence Color & Go - Oh my glitter

Am tanjit multaa vreme dupa oja asta si cand in final am pus mana pe ea parca nu m-a mai impresionat atat de tare :)) Oricum e o nuanta extrem de frumoasa de mov intesata de particule stralucitoare movaliu roscate. Se aplica foarte frumos si uniform din 2 straturi.




Time for flakies - da, oficial am o problema cu fulgisorii, i-as folosi peste orice oja, in plus mi se pare ca arata tare bine si peste ojele mai deschise, ca in cazul de fata. Am folosit nuanta numarul 103 de la Seventeen. 




That's all folks! Am terminat in sfarsit si aceste postari si sper ca maine, daca am timp sa dau drumul Giveaway - ului dedicat postarii cu numarul 100 :D Sunt foarte nerabdatoare si sper din tot sufletul sa va placa produsele pe care le-am ales pentru voi!

V-am pupacit si astept cu drag comentariile voastre. Care din aceste oje sau combinatii va place cel mai mult?

37 de comentarii :

  1. Absolut superbe.Unghiile, pozele, combinatiile. Tot. Cred ca acest blog tocmai a devenit preferatul meu in materie de manichiuri:)Pupici:-* Si ca sa nu uit,prima oja este extrem de frumoasa. In sezonul asta prefer ojele mai inchise dar aceasta este oja pentru care porbabil ca as face o exceptie

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place tare mult Modern Romance, chiar acum port ceva asemănător pe unghii de la o firmă no name :) N-aş combina-o cu nimic acum, tocmai mi-am descoperit pasiunea pentru nuanţele astea pastel şi îmi place să le admir aşa, simple.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai ales cele mai frumoase oje de la essence si ai combinat-o in modul cel mai superb posibil! Mi-a placut foarte mult acest gen de postare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh my glitter + flakies e varianta care imi place cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. prima oja essence e si in colectia mea, si da m-a dezamagit ca trebuie sa dau 3 straturi :(. Ceva asemnator cu golden rose am si eu de la Lady's. A 2-a nuanta essence nu imi place, am si evitat sa o cumpar :d Iar cea mov se vede bine. Flakies de la seventeen ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. ce unghii frumoase!!! prima oja imi place mult, iar ultima combinatie e cea mai draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabrielle Colorful Beauty31 octombrie 2012 la 18:49

    Imi plac mult unghiile tale si faptul ca faci poze atat de reusite, atat de apropiate de realitate. Gorgeous bling bling o am si eu si o ador; pe celelalte - le trec pe lista, in special Oh my glitter.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaaa, trebuie sa mi-o iau pe prima! Uof, nu ma mai opresc din cumparat oje...

    RăspundețiȘtergere
  9. ce unghii superbe! esti buna de reclame pentru oje :)) imi place prima, sclipiciul rosu si cea lila. superbeee!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult de tot! Ma bucur enorm sa aud asta! Si mie imi e foarte draga prima oja, desi in mod normal nuantele astea nu sunt in topul preferintelor mele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, si la mine e o pasiune relativ noua, in general imi plac culori cat mai puternice pe unghii! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult de tot, ma bucur ca ti-a placut postarea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, eu trec peste pentru ca imi place mult nuanta :D Si eu iubesc oja cu Flakies!

    RăspundețiȘtergere
  14. Modern Roamce and Oh my glitter are gorgeous!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur mult de tot cand vad ca ceea ce prezint pe acest blog e apreciat! Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu placere!Abia astept sa vad ce mai pregatesti.Am rasfoit mai multe articole si de aici si afirmatia de mai sus. Ai o calitate foarte buna la poze si parca iti vine sa cumperi oja chiar daca in mod normal ai trece nepasatoare pe langa ea daca ai vedea-o in magazin:)) Sa ceri comision celor de la essence pentru reclama:))

    RăspundețiȘtergere
  17. vai ce-mi plac lacurile de unghii de la essence! Insa din aceasta colectie nu am apucat sa testez niciuna pentru ca la mine in oras inca n-au ajuns:(( parca as trai la capatul lumii. Imi place cea roz si cea mov la nebuniee

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt minunate toate. Greu sa gasesc eu o oja care sa nu-mi placa :))
    Anyway...chiar voiam sa te intreb ce top coat folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie imi plac la nebunie, si eu am suferit ceva pana au aparut la mine in oras. Le mai gasesti si pe site-ul celor de la 1001cosmetice.ro, eu am comandat de la ei si am fost foarte multimita!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc mult! Folosesc top coat-ul Impala de la Lady's, sunt chiar multumita de el.

    RăspundețiȘtergere
  21. Toate sunt frumoase, dar nuanta piersica o gasesc sublima. Top coat-ul Impala il am si eu si este foarte bun. Ofera luciu, dar si rezistenta ojei.

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow! Zau ca ma omori cu toate ojele tale :)) Prima imi place tare mult, e un roz deschis foarte frumos. A doua oja imi place mai mult cum arata dupa ce ai pus inimioare si stelute, iar a treia e superba atat simpla, cat si in combinatie cu Seventeen :) In concluzie...imi plac toate :)) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca iti plac. Da, top coat-ul e chiar bun, eu ma impac foarte bine cu el si probabil il voi recumpara.

    RăspundețiȘtergere
  24. :D Nu asta e intentia mea :) Ma bucur ca iti plac! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Prin "ma omori" sper ca ai inteles ca ma refer la faptul ca imi plac la nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Superbe combinatiile. Imi trebuie glitter d-ala rosu. NEAPARAT! Love ur blog! abia azi l-am descoperit (shame on me)

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc mult de tot! Da, glitterul ala e chiar fain, mai ales pentru cei trei lei cat costa :)) Mai am o minunatie de oja de la Golden Rose, sper sa fac o postare cu ea cat de curand. Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...