marți, 9 octombrie 2012

Ruffian manicure

Voiam de mult sa incerc tipul asta de manichiura si iata ca astazi am trecut la fapte. Planul era sa folosesc doua culori contrastante dar in acelasi timp complementare si dupa ce m-am razgandit de vreo cateva ori aceasta a ramas alegerea finala. Sper ca o sa va placa si sa va dau idei sa incercati si voi, nu e deloc greu, iar rezultatul e pe masura!



Ojele folosite au fost un rosu superb sclipitor si iubirea mea de la China Glaze, Exotic Encounters! Ojele China Glaze le puteti achizitiona in Romania de pe Beauty in the bottle. Desigur alegerea culorilor este strict dupa bunul vostru plac. Eu vreau sa mai incerc pe viitor multe alte combinatii pentru ca arata bine de tot manichiura asta! Puteti realiza modelul cu mana libera, iar daca va simtiti mai neindemnatice puteti sa aplicati benzi pentru manichiura frantuzeasca ca sa trasati liniile cat mai drepte. Simplu nu?




 Asadar, ce spuneti? Incercati si voi manichiura aceasta? Mie imi pare rau ca n-am incercat mai devreme :)

24 de comentarii :

  1. ce dragut se vede. Hm...poate incerc, cu toate ca sunt cam neindemnatica fara "ghidare" :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele doua culori se potrivesc perfect, iar designul arata simplu si elegant. Trebuie sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac! Mi-ai dat o idee, sper sa nu o uit pana apuc s-o pun in practica. De obicei, notez lucrurile ca sa nu le uit, dar n-am facut asa si pt manichiuri pana acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar e pentru prima data cand vad acest tip de manichiura, pare interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine, adaug si eu aceasta manichiura la "to do list". :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamneee ce unghii frumoase ai <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt minunate ambele culori si ti-a iesit o manichiura foarte de efect! Eu am benzi, le voi folosi cu siguranta ca nu am sanse sa-mi iasa asa frumos fara ele :) Sa ma decid la culori si ma pun pe treaba.

    RăspundețiȘtergere
  8. interesant , nu m-as fi gandit sa alatur culorile !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce faina e culoarea oje China Glaze! Si combinatia cu rosu e interesanta

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc! Incearca, daca folosesti benzi nu are de ce sa nu-ti iasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca iti plac! Eu vad mereu lucruri care ma inspira, din pacate multe din ele le uit :( Ar fi o idee buna sa-mi notez :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca iti place! Eu prima data am vazut acest model cu auriu si negru, arata fenomenal si pe viitor o sa il incerc si asa :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca te hotarasti sa il faci neaparat sa-l postezi pe blog, sunt curioasa ce culori vei alege :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult! Si eu am folosit benzi pentru ca oricat m-as stradui nu mi-ar iesi cum vreau eu fara :) Sunt cam perfectionista la capitolul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  15. m-am gandit ceva pana am ajuns la combinatia asta :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca iti place, e una din preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumoasa e oja china glaze :X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...