miercuri, 17 octombrie 2012

Magnetic polish: in or out?

Nu sunt sigura daca ojele magnetice mai sunt in trend dar asta nu ma impiedica sa va arat astazi doua astfel de oje :D Una din ele am primit-o de la prietena mea si m-am indragostit pe loc de ea, cealalta zacea aruncata si am descoperit de ce e in stare de abia acum.
Trebuie sa va marturisesc ca de obicei cand apare ceva nou sunt imediat tentata sa incerc acel produs. Cu ojele magnetice nu a fost asa...eram la un moment foarte tentata de ele dar din diverse motive a trecut timpul si eu nu mi-am mai cumparat nici una :D In timp au devenit cu totul neinteresante pentru mine pana intr-o zi cand intr-un magazin cu tot felul de chinezarii am vazut niste oje magnetice la vreo 6 lei. Mi-am zis - ce am de pierdut, am luat una, sa fiu si eu in rand cu lumea. Dezamagirea a fost cand am ajuns acasa si am constatat ca minunatul magnet nu prea avea niciun efect. Mi-am zis ca oja e de vina si am lasat-o uitata printre multe altele :)) Saptamana trecuta cand am incercat oja primita mi-am zis sa-i mai dau o sansa si sa incerc s-o folosesc cu celalalt magnetel. Si am fost complet surprinsa. Dar sa las povestile..mai bine va arat pozele!


Aceasta e oja primita. E o nuanta interesanta de albastru si imi place mult cum arata pe unghii. Gasiti mai multe despre firma aici.



 Buun, si acum oja mea :D Eu zic ca arata chiar bine si imi plac in special particulele metalice stralucitoare. Se vad foarte frumos! Imi pare foarte bine ca i-am mai dat o sansa :)





 Asadar, ce credeti? Ati mai purta oje magnetice? V-am pupat si astept cu drag parerile voastre.

20 de comentarii :

  1. Ce dragute sunt ! Mu stiu de ce dar nu m-au tentat si nu am nici una pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt !! Nu stiu de ce dar nu m-au atras si nu am nici una pana acum.,dar cine stie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragute, dragute! Am si eu una, tot primita, dar n-am apucat s-o testez pana acum. La fel, nu m-a cuprins febra ojelor magnetice. Si sa nu dati cu rosii, dar nici dupa cele care crapa nu ma omor! Eh, ar fi putut fi vesti bune pt portofelul meu, dar nu-i cazul pentru ca am eu grija sa compensez cu cele creme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase. eu nu am avut pana acum, dar inca ma tenteaza si o astfel de achizitie. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. amandoua arata foarte bine, insa sincer imi place mai mult culoarea primei. In cazul ojelor magnetice cel mai important e magnetul :D. Mi-ai adus aminte de oja mea magnetica care e ratacita prin curia mea pe undeva :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am cumparat si eu atunci cand a fost nebunia, o oja de la Flormar...am incercat de 2 ori sa o folosesc...si a fost EPIC FAIL :))) de atunci zace uitata in cutiuta de oje :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma crezi ca nici nu am incercat una?da, arata ok, dar parca nu sunt genul meu prin model.Imi place in schimb cand le vad la alte fete.:D
    Albastrul primei oje este foarte fain:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Unghiile tale arata superb cu ambele oje! Eu chiar azi port o oja magnetica pe unghii, de la Flormar, dar din pacate nu mai functioneaza exect asa cum a functionat cand am cumparat-o. Cred ca din cauza ingrosarii ojei. Am avut magnetic Charm Limit, dar nu functiona cu nici un al magnet, a ajuns la gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar chiar arata super bine!! Eu n-am nicio oja magnetica, cred ca ar fi prea neinteresanta daca mi-as lua abia acum :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca iti plac! Cine stie, poate pana la urma iti atrage macar una atentia :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc! Si eu am cu ce compensa, mai ales ca de la o vreme mi s-a pus pata pe oje cat mai "speciale", de preferat cu tot felul de reflexe si glitter. Nici pe mine nu m-au impresionat cele crackle.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc! Cine stie, poate la urma te tenteaza una iremediabil :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, da, si eu cred ca prefer mai degraba culoarea primei oje.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-au atras atentia ojele Flormar atunci cand aparusera dar se pare ca am facut bine ca nu am cedat tentatiei :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc, si eu am senzatia ca nu sunt genul meu! Probabil de asta nici nu m-au atras foarte mult pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult! N-am incercat nici una de la Flormar si probabil ca nici nu voi mai incerca...imi ajuns astea doua, prefer sa dau banii pe altceva, nu pot spune ca sunt 100% genul meu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc! Da, sa stii ca si eu am aceeasi senzatia, probabil ma voi limita la acestea 2 pe viitor! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Dar sunt dragute, imi place sa le privesc la alte persoane :) Eu daca mi-as lua as folosi-o doar o data, maxim de doua ori, zic asta pentru ca am facut la fel cu oja crackle :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Am tot zic ca-mi cumpar si nici pana in ziua de astazi nu mi-am luat una :)) De fiecare data iau altceva :)) Cea de la Charm Limit imi place cel mai mult, e superba, de unde ai cumparat-o? :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Da, pai cam asa faceam si eu :)) Am luat-o de la un magazin oarecare de cartier :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...