marți, 30 octombrie 2012

Essence swatches + layering - Part 1

 A venit pana la urma vremea si pentru postarea asta. Era pregatita de saptamana trecuta dar iata ca reusesc sa o public de abia astazi. Dupa cum am spus am pregatit pentru voi multe swatch-uri frumoase la ojele Essence, si pentru ca nu aveam stare sa le las asa, la final am ales sa adaug fiecareia cate un top coat cat mai interesant :D Pentru ca erau cam multe poze, m-am hotarat sa impart postarea in doua parti, asa ca daca vreti sa vedeti continuarea, fiti si maine pe faza :D
Sa incepem!

Essence colour & go - Chic Reloaded

Cred ca primele poze cu oja aceasta le-am vazut la Anda Zelenca, si mi-au placut atat de mult incat a trebuit sa fie a mea :D Mi se pare perfecta pentru sezonul asta! Oja are o culoare greu de descris, cu reflexii verzi, mov si chiar rosiatice. Se aplica frumos si e opaca din doua straturi. De altfel toate ojele essence in noua formula imi plac foarte mult si ma impac foarte bine si cu pensulica, care este mai lata, asadar aplicarea devine mult mai rapida. Se usuca intr-un timp destul de scurt iar rezistenta este una medie.







La final m-am hotarat sa adaug un strat din nuanta Hannah Pinktana de la Wet'n'wild. Arata chiar interesant as spune. Combinatia ma duce cu gandul la un cer plin de stele.




Essence Colour & Go - Date in the moonlight

Imi plac ojele albastre si aceasta nu face exceptie de la regula. Desi nu as putea sa spun ca este chiar cea mai albastra oja - baza este de fapt aproape neagra, particulele stralucitoare albastre sunt cele care ii dau tot farmecul. La fel ca si precedenta oja, s-a aplicat foarte usor, arata perfect din doua straturi. Pozele vorbesc de la sine.






De data aceasta, cea care mi-a atras atentia a fost oja Fantasy Fire de la Max Factor. Trebuie sa recunosc ca am fost foarte inspirata cand m-am gandit la combinatia asta si pe viitor o voi purta cu siguranta. Imi place enorm faptul ca particulele albastre ale ojei essence inca mai sunt vizibile prin stratul subtire din Fantasy Fire. Chiar ma duce cu gandul la ceva magic aceasta combinatie.





Essence Colour & Go - Walk on the wild side

V-am mai aratat aceasta oja intr-o postare dar simteam nevoia sa v-o arat si singura, in toata splendoarea ei. E cu siguranta nuanta mea preferata de verde din toamna aceasta. La fel ca Date in the moonlight, si aceasta are niste particule stralucitoare superbe, de data aceasta verzi. Aplicarea si formula sunt asemanatoare cu celelalte.





Aici m-am gandit sa adaug un strat tot dintr-o oja essence si anume City that never sleeps. Imi place la nebunie cum se vad fulgisorii verzi, parca baza verde ii scoate si mai mult in evidenta. Cu siguranta voi mai purta si aceasta combinatie.




Sunt curioasa, care din ojele Essence va place mai mult? Voi le-ati incerca? Ce alte nuante imi mai recomandati? :)) Eu deocamdata mai am pe lista Grey't to be here :D
Urmeaza maine partea a doua, cu nuante mai deschise :D

48 de comentarii :

  1. Gabrielle Colorful Beauty30 octombrie 2012 la 13:30

    Superbe ojele. Imi place mult blogul tau si te-am adaugat deja pe al meu. In curand voi posta si eu un haul essence.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabrielle Colorful Beauty30 octombrie 2012 la 13:30

    Am uitat sa te intreb...de unde achizitionezi ojele? :) Atat cele essence, cat si cea de la Max Factor. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt frumoase toate, ultima e si in colectia mea :D. Cea de la Max Factor e adorbaila ♥, imi pare rau ca nu am gasit-o si eu cu revista cand a aparut (am gasit alta nuanta). Sunt frumoase nuantele essence cea albastra si prima imi plac cel mai mult. Eu merg in general pe culori deschise si calde :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe toate, imi place mult combinatia cu Fantasy Fire.
    Mi.as cumpara Chic Reloaded, imi lucesc ochii dupa reflexele acelea frumoase.
    Eu am pe unghii Boho chic. Nu ma pot decide daca imi place, am purtat prea multe oje nude in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am oja dubla essence -City that never sleeps si imi place la nebunie iar imi doresc foarte mult
    Essence colour & go - Chic Reloaded si cateva oje din colectia Twighlight essence, care ii drept, inca nu a aparut pe piata Romaneasca, dar sper sa apara cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa ce ca ele aratau bine, le-ai mai dat cu sclipicel ca sa ne ia ochii, ce mai! Fain tare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Prima oja imi place tare mult, are o nuanta foarte interesanta! Imi plc si combinatiile pe care le-ai facut, ma faci sa-mi para rau ca nu am luat Fantasy Fire. In schimb, am prins atunci nuanta turcoaz - Grafitti, chiar ar trebui sa-mi colorez unghiile cu ea, o uitasem.

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow! Asta e primul cuvant care imi vine in minte dupa postarea asta :)) Nici nu stiu de unde sa incep, fiecare oja e foarte frumoasa, iar combinatiile sunt de vis! Vreau si eu Chic Reloaded si Fantasy Fire, dar pe aceasta din urma nu am vazut-o pe nicaieri. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt superbe nuantele iar modul in care le-ai combinat cu alte oje...genial. Ai obtinut niste nuante si mai si.
    Felicitari. :):*

    RăspundețiȘtergere
  10. Chic Reloaded - o am si eu si este superba!Si greu de aratat in poze frumusetea ei.
    Date in the moonlight- mi-o doresc si eu ,iar Walk on the wild side-urmeaza sa o primesc de la mami cand vine acasa! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur mult ca iti place blogul meu! Chiar sunt curioasa sa vad si haul-ul tau :D Ojele essence le-am cumparat din locatii diferite, ori din Douglas, ori de pe 1001cosmetice.ro. Cea de la Max Factor o am cadou de la revista Joy :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc! Si mie mi-e draga tare Fantasy Fire, am umblat ceva pe la chioscuri pana am gasit-o :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Daa, mor dupa city that never sleeps :D Si eu astept sa apara cele din colectia Twilight, cel mai mult cred ca ma atrage Alice had a vision.

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) Multumesc mult de tot! Am eu o pasiune asa pentru sclipicel! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Grafitti imi place si mie cum arata :D Ma bucur ca iti plac combinatiile mele! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult de tot! Fantasy Fire stiu sigur ca se gaseste la Dm in Brasov, ma intrebase matusa intr-o zi daca sa mi-o cumpere, doar ca o aveam deja :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ah ce frumuseti :X Date in the moonlight e absolut superba :D Acum imi pare rau ca nu mi-am luat si eu Fantasy Fire de la Max Factor e SUPERBA :X:X

    RăspundețiȘtergere
  18. E bun :D Poate in curand se intregeste colectia :)) Adevarul ca ojele Essence sunt tentante rau!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc :D Ma bucur ca iti plac, Fantasy Fire e intr-adevar deosebita :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Gabrielle Colorful Beauty30 octombrie 2012 la 22:31

    Multumesc pentru raspuns, tot de pe 1001cosmetice.ro m-am aprovizionat si eu :D.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ojele sunt superbe, cred ca imi doresc si eu Chic reloaded. Acum port Boho chic, nu sunt hotarata inca daca imi place.
    Ce ciudatenie, ma miram eu ca nu imi mai raspunde aproape nicio bloggerita la comentarii in ultimele zile. Se pare ca nu se inregistreaza comentariile daca le scrii de pe telefon. Probabil ca si in urmatoarele saptamani iti voi vedea postarile tot de pe telefon, asa ca, daca nu comentez, sa nu crezi ca nu le citesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma bucur mult ca iti plac, Chic reloaded chiar e deosebita :P In legatura cu comentariile, faza tare e ca pe mail le primeam, dar aici nu apar, asadar nu-ti puteam raspunde :))) Chiar ma gandeam ce ciudatenie o mai fi si asta... In plus daca intram de pe telefon, le vedeam :))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Uite ce imi faci tu mie,acum am mai adaugat 4 oje pe lista :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Pe langa faptul ca-mi plac la nebunie cele Essence, m-am indragostit si de restul pe care le-ai aratat...Damn it!! :))) Beautiful pics, as always!

    RăspundețiȘtergere
  25. offf...banii mei :((
    iar trebuie sa ma duc la essence :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. :))))) Daaa, si eu patesc la fel cand intru pe alte bloguri!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. din ce ai prezentat tu, vreau neaparat City that never sleeps, sper s-o gasesc la stand. Din ce am eu de la essence, cel mai mult imi place time for romance si femme fatale.

    RăspundețiȘtergere
  28. Cat de frumoasa e Chic Reloaded pe unghiile tale! Eu cred ca am aplicat-o tare prost singura oara cand am purtat-o, nu-mi amintesc sa fi fost asa frumoasa. Si m-ai facut sa vreau acum si Walk on the wild side si Date in the moonlight. Oooof, portofelul meu :)) Pozele tale sunt intotdeauna superbe!

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi place mult de tot combinatia cu Fantasy Fire!

    RăspundețiȘtergere
  30. Daa, city that never sleeps e superba! Time for romance o am si eu si o iubesc iar femme fatale nu cred ca o stiu :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc, cred ca e preferata mea :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca prima si ultima sunt cele care imi plac cel mai mult, hmmmm...dar si combinatia cu Fantasy Fire arata super bine :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Femme fatale e un rosu superb, cum altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Ojele Essence sunt printre preferatele mele mi-am luat si eu zilele acestea "Chic Reloaded" si glitterul "Time for Romance" abia astept sa le incerc din cate am vazut in postarile tale arata super pe unghii .Urmatoarele pe lista ar fi "City that never sleeps" si "Date in the moonlight" ,adevarul e ca le-as cumpara pe toate :P cand vine vorba de oje nu ma pot abtine si recunosc sunt addict :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Adevarul e ca ojele Essence sunt minunate, n-ai cum sa le rezisti :)) Si eu fac ce fac si mai cumpar cate una :D

    RăspundețiȘtergere
  36. At extreme complications with rosacea and peroxide and
    salicylic acerb -- likewise arrive below many brand name names.


    Feel free to visit my blog post - Burnt Ranch rosacea doctor

    RăspundețiȘtergere
  37. Trotz vielen Erfahrungen meines Chirugen lernte er
    bei jeder Operation dazu, denn es Lipoma increases painful sensation in the joints.
    A m�rete jelenleg not a salesman nerve-racking to boost some faker intersection.


    my page :: cervical tumor benign

    RăspundețiȘtergere
  38. Therefore it is advisable million adults under the
    U. S. alone could pauperism dietary therapy to help oneself
    bring down their levels. The enquiry is published in the April 13, 2011, On-line issuance of ripened
    over 65, and 2 drinks a day for men; would be considered good for increasing HDL s
    in the organic structure.

    Here is my web-site :: Cholesterol Kind Doctor High See

    RăspundețiȘtergere
  39. I just can't help anyone else who wants to" Like" this year, to help individuals with lupus. Bernatsky, MD; Kristen P.

    Feel free to surf to my blog: Patuxent River lupus treatment

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...