luni, 15 octombrie 2012

Nails "Inspired by a video" - You Da One

Salutari! E luni, e vremea pentru manichiura inspirata de un videoclip. De obicei imi pregatesc modele pentru postari dinainte dar saptamana trecuta a fost cam ocupata asa ca a trebuit sa-mi pictez unghiile azi. N-a fost cea mai buna zi pentru asta dar sper sa va placa rezultatul. Nu e ceva nou, am mai purtat acest model, dar imi place ideea la nebunie si a trebuit sa recreez aceasta manichiura. Asadar, inspiratia de azi vine de la videoclipul Rihannei, You da one. Va las cu pozele!

Hello, hello! It's monday, it's time for a music video inspired manicure. Usually a have my nail designs prepared in advance but last week  was quite busy so i had to paint my nails today. Not the best day for science but i hope you'll like the result. It's not something new, i wore this same design in the past, but i love the idea very much and i had to recreate it. So, today's inspiration comes from the video You Da One. I guess you all know Rihanna. Enjoy the pictures!



Daca va place acest model si vreti sa-l incercati si voi e foarte simplu. Aveti nevoie de o oja alba, una neagra, un top coat transparent si o pensula subtire. Pentru inceput pictati unghiile cu oja alba si asteptati pana s-au uscat. Cu pensula desenati conturul unui triunghi peste baza alba si colorati-l apoi tot negru. Continuati cu restul unghiilor. La final aplicati un strat din top coat-ul preferat si gata.

If you like this design and you want to try it, it's very simple! You just need a white polish, a black one, a clear top coat and a thin nail art brush. First, you need to paint your nails white and wait until they're dry. Take the brush and paint a triangle on your white base. Fill it in. That's your final design. In the end add a your favourite top coat and you're done. 




 Dupa cum vedeti nu trebuie sa aveti o mana prea stabila. Trebuie doar sa aveti rabdare. Triunghiurile mele nu sunt perfecte dar arata foarte bine si asa.

As you can see you don't need the steadiest hand. You just have to be patient. My design isn't perfectly symmetric either. 




Cam asta a fost tot pentru astazi....Astept parerile voastre!

That's it for today...Let me know what you think!

22 de comentarii :

  1. Rihanna este una dintre cantaretele mele preferate, ador muzica si stilul ei, iar melodia You da One as asculta-o toata ziua :)) E exact de acolo manichiura si daca ar filma acum videoclipul, ar trebui sa poarte manichiura ta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut se vede modelul, imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foate, foarte, foarte frumoase. :)
    Mereu ne surprinzi placut. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare, și eu am avut exact același model azi pe unghii:))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah...ce-mi place. In special ca ai ales ceva de la rihanna :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur mult ca iti place modelul! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. waaaaa ce frumos! o s-o incerc si eu pe asta :D
    Pups

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place manichiura ta, numai ca tocmai am realizat ca nu am o oja neagra :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Iii, chiar m-as bucura sa o incerci, si sa ne si arati pe blog :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. :D Multumesc, cred ca ar iesi interesant in orice combinatie de culori!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, stiu ca ar iesi. Ziceam ca nu am oja neagra nu neaparat pentru acest model, ci in general...era doar o constatare :)) bine...stiu, nu te mai innebunesc cu detaliile mele plictisitoare :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ha ha :P Pai sa-ti cumperi :D Eu "temin" foarte repede oja neagra (de cele mai multe ori se ingroasa si nu o mai pot folosi) , noroc ca o folosesc la modele, ca in rest nu stiu sa fi terminat vreo oja :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Hai ca sigur ai terminat lacurile transparente :)) Daca nici macar pe astea, atunci esti un fenomen :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmmm...mai inainte am scris ca sigur ai terminat macar ojele transparente, dar de adormita ce-s, am dat edit in loc de reply...si n-a mai aparut :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, din alea am terminat, chiar pana la ultima picatura :D L-am folosit sa-mi fac o oja amestecand cu un fard, daca ai vazut postarea :D Chiar trebuie sa mai incerc chestia asta cat de curand!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...