luni, 22 octombrie 2012

Express yourself, don't repress yourself

Daca nu v-ati dat seama din titlu, manichiura de astazi este inspirata de Madonna si videoclipul Human Nature. Si poate nu doar de acest videoclip dar trebuie sa recunosc ca uitandu-ma la el mi-a venit in minte ideea pentru aceasta manichiura. O admir pe Madonna si ii ascult cu drag muzica si era inevitabil ca pana la urma una din postarile mele sa fie dedicata ei. De-a lungul carierei am vazut-o pe Madonna in sute de ipostaze dar cea care mi-a ramas intiparita in minte e aceea de femeie puternica si sexi. Asa ca am ales ca realizez o manichiura care mi se pare ca reflecta exact acest lucru.

In case you didn't figure it out while reading the title, today's manicure is inspired by Madonna and her video, Human nature. I must admit that i got the idea for this manicure watching this video but i feel like it represents so much more of her. I admire Madonna and i love her music therefore i needed to mention her in one of my posts. Throughout her carreer i've seen Madonna in many ways but the image that i always have in mind is that of a powerful and sexi woman. That's exactly what i wanted to picture with my manicure.


Vedeta acestei manichiuri e o oja superba de la Flormar, din gama True Color si anume numarul 013. Eu pur si simplu o ador. E un rosu sangeriu inchis foarte intens si pentru mine e nuanta perfecta! Mi-a placut cum s-a  aplicat, e complet opaca din doua straturi. N-am ce sa mai zic, imi place si gata!

The star of this manicure is an awesome Flormar nail polish, True Color no 013. I simply adore it. It's an intense dark bloody red,  perfect! I loved the formula, it looks great with two coats. There's nothing left to say, i just love it!



Pentru a adauga personalitate manichiurii am desenat acest model cu negru. E ceva simplu, dar combinatia dintre aceste doua nuante puternice mi se pare foarte reusita. Atat de mult mi-a placut incat am facut o multime de poze :D 

To enhance its personality i've decided to add that simple black design to the manicure. I think these strong colors look great together. I liked the result a lot so I couln't stop taking  pictures :D







Pe final va las cu cateva din videoclipurile mele preferate ale Madonnei.....O seara frumoasa va doresc si astept cu drag feedback-ul vostru! Pupici!

In the end i'll show you some of my favourite videos....I wish you all a great evening and I''d be grateful for your feedback! Kisses!







33 de comentarii :

  1. Foarte frumoasa manichiura, alegerea culorilor este foarte inspirata. Imi place mult si forma unghiilor. Apropo, ce top coat ai folosit? Arata foarte bine.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine, ojele Flormar sunt, in general, ojele perfecte. :) N-am intalnit inca nuanta care sa ma nemultumeasca si am vreo 20(oops!!). Nuanta aleasa de tine e superba si manichiura impecabila, asa cum ne-ai obisnuit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gorgeous mani! There's something really dramatic about it! love it <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare ca ai surprins perfect ideea videoclipului. Imi place mult rezultatul tau. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. super frumoasa manichiura, ma impresionezi mereu :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai niste unghii superbe! Nuanta de la Flormar trece pe wishlist :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce_mi place nuanta ojei, e superba!! :). Spune-mi ce top coat ai folosit:). Bineinteles, combinatia cu negru nu putea decat sa scoata in evidenta frumusetea ojei.

    RăspundețiȘtergere
  8. culoarea ojei flormar este superb aintr-adevar, si imi place si modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. este superb rosul asta sangeriu :D eu l-as purta de Craciun :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult de tot! E un top coat Impala, de la Lady's, am scris despre el aici http://rainbowsinajar.blogspot.ro/2012/08/impala-top-wear-luciu-de-sigiliu-pentru.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai cateva :D Din pacate la mine in oras nu am stand Flormar asa ca recuperez cand ajung in Iasi :))) Si mie imi plac foarte mult! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur sa aud asta :D Multumesc mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc! Ai dreptate, negrul o scoate si mai mult in evidenta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc! Eu l-am luat cu gandul sa-l port de Halloween :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos si ingrijit arata! Imi plac foarte mult :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Manichiura foarte feminina si eleganta, ca si sursa de inspiratie. Madonna este si va fi intodeuna un fashion icon!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cat de draguuuuut!!:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, ma bucur mult ca iti place modelul! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumoasa combinatie, oja flormar e superba :*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt superbe pozele! Cu ce apar le-ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc mult, tot cu Sony Alpha 200 cu care fac si acum, diferenta e ca pozele sunt facute in vara si lumina era superba :D

    RăspundețiȘtergere
  22. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now
    each time a comment is added I get several e-mails
    with the same comment. Is there any way you can remove me from that
    service? Bless you!

    Here is my blog :: best Cccam to use

    RăspundețiȘtergere
  23. Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and
    in accession capital to say that I acquire actually loved account your weblog posts.
    Anyway I will be subscribing for your feeds or
    even I fulfillment you get entry to constantly rapidly.



    My blog ... hip to waist ratio

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...