vineri, 12 octombrie 2012

Zombie Apocalypse: Halloween manicure

Hello ladies! Astazi am pregatit o manichiura fantezie, dedicata serii de Halloween. Trebuie sa recunosc ca nu sunt adepta acestor sarbatori imprumutate dar m-am gandit ca poate v-ar interesa cateva idei de manichiuri daca aveti de gand sa mergeti la vreo petrecere cu aceasta tematica :D In plus, eu sunt o mare fana a genului horror asa ca nu puteam rata aceasta ocazie unica sa-mi fac de cap. Manichiura de astazi nu este nicidecum una purtabila, am realizat-o pentru deschiderea acestei mini serii. Promit ca o sa revin si cu o idee mai abordabila :D Si cam asta e rezultatul:


Pentru aceasta "manichiura" nu aveti nevoie de mare indemanare :)) Zombies don't really care about their nails, isnt't it? Va sugerez sa va lasati mainile si imaginatia sa zboare :D Urmatoarele poze mi-am permis sa le prelucrez la greu :))





Sper ca nu v-a ingrozit cu postarea de azi. Daca nu va plac astfel de lucruri nu va uitati :D Promit ca urmatoarea postare dedicata Halloween va fi mai purtabila :P

Pupici!

25 de comentarii :

  1. Doamne sunt superbe! Imi place foarte mult blogul tau! Ai cele mai interesante idei de manichiuri! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG :X:X:X Nu-mi plac filmele horror sub nicio forma, dar imi place manichiura ta foarte mult :D:D Bestiale, bestiale!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare! Anul trecut mi-ar fi folosit modelul tau, atunci m-am machiat ca un zombie :)) anul acesta inca nu stiu ce sa fac..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine au iesit! Si imita destul de bine realitatea (ha ha as fi vrut sa nu cunosc acest detaliu, sper sa nu sperii pe nimeni).

    RăspundețiȘtergere
  5. sarbatori imprumutate...nu-i nimic , avem asa de putine motive de bucurie...sa ne amuzam de orice :)

    RăspundețiȘtergere
  6. it looks creepy...but frumoasa in acelasi timp :D
    Chiar sunt curioasa cu ce idei o sa vii pentru hallowen. Nici eu nu adopt sarbatorile acestea, dar cateva idei sunt bune mereu :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Dementialeeee iar ultimele poze mi se par geniale.
    Felicitari! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. omg, sunt bestiale, perfecte pentru Halloween

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante, dar mi-e frica :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand citeam postul asta a trecut sotul meu prin camera si a vazut pozele .
    Citez : "MAMAAAAAAAAAAA cate de misto sunt!!!!!!!!!!!! " el...care din cele aproximativ 70 de sticlute cu oje care le am...stie ca am una rosie si restul sunt ...oje =)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Aoleu, ultimele poze arata de speriat :)) Dar felicitari, sunt perfecte pentru halloween (totusi ma bucur ca nu arata asa in realitate) :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult de tot! :D Chiar imi era teama ca n-o sa placa la lume :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca iti plac, pai poate o sa-ti vina inspiratia pe moment! Eu am de gand sa mai pregatesc cateva manichiuri pana de Halloween!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur ca iti plac! Chiar aveam emotii sa nu cumva sa sperii lumea :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, ai dreptate :) Pana la urma sa ne simtim noi bine, asta conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc! Nici eu nu sunt inca hotarata ce manichiuri o sa pregatesc...am cateva idei, ma hotarasc in ultimul moment :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumeeeesc! Nu ma asteptam sa va placa atat de mult! Me so happy! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. :) Sincer cand am facut postarea am stat ceva pe ganduri sa nu sperii pe cineva, oricum pana la urma e doar o joaca :D

    RăspundețiȘtergere
  19. :)))) Cat de tare! Multumesc mult si ma bucur ca v-a placut manichiura mea :D

    RăspundețiȘtergere
  20. :D Multumesc mult! Si eu ma bucur ca nu arata asa in realitate :)) Dupa ce am facut pozele nu stiam cum sa le sterg mai repede :))) Era frumos sa bata cineva la usa :D

    RăspundețiȘtergere
  21. This is soo cool! :)
    xx


    I'd be happy if you'd stop by my blog as well. Pink Fox

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...